Toon posts:

Ipad2 met voda abo bij Belnu.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb via Belnu mijn mob abo verlengd en een leuke deal gekregen met een Ipad2.
Ik heb in het verleden een keer eerder iets afgesloten bij Belnu...dat ging goed al kreeg ik een buitenlands toestel ipv nederlandse.

Maar nu heb ik een beetje mijn twijfels. Aanvankelijk kreeg ik te horen bij het bestellen dat de uitlevering over 2 weken gaat plaatsvinden. Twee weken later heb ik per email contact gehad en ik kreeg nu te horen dat er wel ipads zijn geleverd ,maar dat er nog meer bestellingen voor mij zijn. 2 emails en een telefoongesprek later ..krijg ik nog steeds niet te horen hoeveel bestellingen er voor me zijn en hoe lang de wachttijd nu is.
Ik vraag me af waarom ze ineens hierover zo geheimzinnig doen.

Heeft iemand anders gebruik gemaakt van deze Ipad2 deal via Belnu? Hoe lang duurde het voor jullie de ipad kreeg uitgeleverd? Hoe lang wachten jullie al?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 19:01
Misschien hebben ze bij Belnu geen rekening gehouden met de levertijden zoals ze nu zijn van de ipad, met een beetje pech kan je weken wachten als je zo'n ding in een shop koopt... En lijkt me dat dat soort bedrijven nog verder naar achteren staan qua leveringen..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm uit het niets ineens bericht dat mijn ipad is uitgeleverd en vandaag ontvangen. Dat was snel.
Ik snap dus niet zo goed waarom daar zo geheimzinnig over werd gedaan wanneer uitlevering gaat plaatsvinden.
Maar goed ik heb hem binnen...eind goed al goed.

Dus binnen 3 weken een Ipad 2 via belnu.nl ontvangen.In combinatie met mobiel abonnement...de beste deal dat ik online kon vinden.

Verwijderd

Ik heb het niet recent gevolgd, maar een tijdje terug waren de levertijden van de iPads gewoon onvoorspelbaar. Een winkel wist zelf ook niet wanneer en hoeveel ze er zouden krijgen tot de levering er al bijna was. Als ze de info zelf ook niet hebben, kunnen ze hem niet geven, hooguit aannames doen op basis van hoe het tot dusverre ongeveer ging (waarop ze dan de geschatte levertijd in eerste instantie gebaseerd kunnen hebben).

Geen idee natuurlijk of het precies zo zit, maar ik kan me er iets bij voorstellen.

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Sen

<-->

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:29:
Ik heb het niet recent gevolgd, maar een tijdje terug waren de levertijden van de iPads gewoon onvoorspelbaar. Een winkel wist zelf ook niet wanneer en hoeveel ze er zouden krijgen tot de levering er al bijna was. Als ze de info zelf ook niet hebben, kunnen ze hem niet geven, hooguit aannames doen op basis van hoe het tot dusverre ongeveer ging (waarop ze dan de geschatte levertijd in eerste instantie gebaseerd kunnen hebben).

Geen idee natuurlijk of het precies zo zit, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Van apple krijg de winkel 1 dag van te voren te horen wat ze krijgen en hoeveel ze krijgen. Verder totaal geen info. Dus ja het lastig om te zeggen wanneer het er is.