Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TuneUp Utilities meldt "Apparaat werkt niet goed".

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik TuneUp Utilities waarmee ik met enige regelmaat de status van mijn computer naloop.
De laatste tijd komt het programma constant met het probleem dat "Windows meldt dat enkele apparaten niet goed werken".
Daarbij worden de volgende apparaten genoemd:
MpKsI8e02a373
MpKsI75562e6e
MpKsIf82e27a
MpKsIe1561716

Ik heb gezocht in apparaatbeheer en de optie verborgen apparaten aangezet, maar kan nergens deze apparaten lokaliseren.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt voor het reageren.

Jan

N.B. IK ben vergeten te melden dat het Windows 7 betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 22:03 ]

• Tegenstrever
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03-2023
Ik zou eens in de eventmanager van windows kijken. Misschien dat daar wat meer informatie staat.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Google al geprobeerd? Er is het nodige te vinden als je bij google zoekt naar 'MpKs device'. Onder andere verwijzingen naar Windows Update, MS Security Essentials en zo nog een aantal. Als ik jou was zou ik daar eens naar gaan kijken, wellicht dat er iets tussen staat wat jou de goede kant op stuurt.

Edit: http://www.sevenforums.co...es/153610-mpks-files.html

[ Voor 11% gewijzigd door Rupie op 14-07-2011 08:17 ]

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat TUU dat zegt is leuk, maar is dat ook zo?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ja TUU heeft gelijk. Na lang zoeken heb ik de apparaten gevonden onder het kopje stuurprogramma's die niet Plug en Play-compatible zijn.
Wat denken jullie kan ik ze gewoon de-installeren?