Tja, zoals ik al in de op aangaf, ga ik onderhoud niet veranderen. Ik ben afhankelijk van die auto.En ja, het is een heerlijke wagen maar de kosten die eraan komen om de volgende 100K te halen zijn zo hoog ( als je schema volvo aanhoud vanwege afhankelijkheid ) zijn te hoog.!null schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:40:
Remklauwen zijn te reviseren, zo'n revisiesetje zal goedkoper zijn dan hele klauwen. Als die klauwen niet ook tweedehands netjes te regelen zijn. Waarom weet je nu al dat ze vervangen moeten worden? Ze zitten vast, of ze werken nog. Motorsteunen, zijn die echt zo gaar? Daar heb je doorgaans weinig gezeik mee.
Koppeling kan natuurlijk.
Ik snap je verhaal over vervangend vervoer en dat zaken netjes geregeld zijn, maar dit klinkt een beetje als onnodig en zonde. Moet toch anders kunnen zodat je nog van de auto kan genieten. En als je met 1 kleine al je zooi niet in een S60 kwijt kunt... Hoofdruimte achterin is voorlopig ook nog geen probleem![]()
Ik bedoel meer, als je nog echt van die auto geniet dan zou ik ermee doorzetten, en dat moet goedkoper kunnen. S60 is een lekkere wagen.
[ Voor 8% gewijzigd door backupdevice op 13-07-2011 19:46 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021