Ik heb 2 pc`s in elkaar gezet.
1 met een AMD 6970 en 1 met een AMD 6870.
Beide zijn gebouwd met volledig nieuwe onderdelen.
Het instaleren van windows 7 verloopt vlot en ook de drivers van de Asus moederborden worden zonder probleem geinstaleerd.
Als ik dan de 11.6 catalyst driver van de AMD website download en instaleer en vervolgenden de pc`s opnieuw opstart dan krijg ik op beide pc`s een bluescreen error tijdens het herstarten van windows.
Als ik de driver verwijder dan starten de pc`s weer normaal op maar dan heb ik dus geen videokaart drivers.
Iemand bekend met deze issue ??
Kaarten zijn allebei van XFX.
1 amd hd 6870 en 1 amd 6970.
Geen oc versies alle instellingen van het moederbord staan op auto/default.
Moederborden zijn Asus P8Z68 deluxe met een Intel I7 2600k en een Asus M5A78L-M met een Amd X3 450
Cooler master 1000 watt voeding en OZC 600 watt voeding.
Windowsversie : Nederlandse Windows 7 Ultimate 64bitt versie.
1 met een AMD 6970 en 1 met een AMD 6870.
Beide zijn gebouwd met volledig nieuwe onderdelen.
Het instaleren van windows 7 verloopt vlot en ook de drivers van de Asus moederborden worden zonder probleem geinstaleerd.
Als ik dan de 11.6 catalyst driver van de AMD website download en instaleer en vervolgenden de pc`s opnieuw opstart dan krijg ik op beide pc`s een bluescreen error tijdens het herstarten van windows.
Als ik de driver verwijder dan starten de pc`s weer normaal op maar dan heb ik dus geen videokaart drivers.
Iemand bekend met deze issue ??
Kaarten zijn allebei van XFX.
1 amd hd 6870 en 1 amd 6970.
Geen oc versies alle instellingen van het moederbord staan op auto/default.
Moederborden zijn Asus P8Z68 deluxe met een Intel I7 2600k en een Asus M5A78L-M met een Amd X3 450
Cooler master 1000 watt voeding en OZC 600 watt voeding.
Windowsversie : Nederlandse Windows 7 Ultimate 64bitt versie.