Toon posts:

Nieuwe situatie ivm aankoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Er is thuis een nieuwe televisie gekocht (LED) + aansluiting aangevraagd voor digitale tv. Er hangt achter de installatie een hele wirwar aan kabels die ik wel eens weg wil hebben. Ook wil ik graag mijn externe mediaplayer en evt mijn XBOX360 aansluiten op de tv via een hdmi maar ook via de geluidsinstallatie (redelijk oude radio met radio/cd/tape).. Ook lijkt mij de VHS-speler wat overbodig geworden. Zie bijgevoegd plaatje voor de huidige situatie. Heeft iemand tips/ervaring met deze setting en kan je me helpen? Graag;)

Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/13/3487bd47f0eab4411134bd97adb066dc/tsituatie%25tv.jpg

Alvast bedankt voor je reactie..

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat is nu precies je vraag? Waarmee wil je geholpen worden?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Koop een versterker die met HDMI om kan gaan. Sluit vervolgens je XBOX en je mediaspeler op die versterker aan. Neem bij je digitale tv zo'n recorder en sluit die ook via HDMI aan op je versterker. Speakers aansluiten op de versterker en HDMI naar tv voor beeld.
Oh en je Wii rechtstreeks op de TV en op de versterker aansluiten. En radio via de versterker (eigenlijk reciever dus, geen versterker meer dan).

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 13-07-2011 14:12 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik snap je vraag absoluut niet. Kun je een opsomming maken met je vragen?

Zoals:

1.
2.

enz..

[ Voor 8% gewijzigd door Xtr3me4me op 13-07-2011 14:11 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Topicstarter
Excuses als ik niet duidelijk ben.
1. Mijn HDD-speler moet het geluid van de radio krijgen, net als de antenne en de dvd-speler.
2. Ik wil graag weten of dit uberhaupt mogelijk is.
3. Kan de hele route van de antenne ingekort worden?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 14:13 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:11:
Excuses als ik niet duidelijk ben. Mijn HDD-speler moet het geluid van de radio krijgen, net als de antenne en de dvd-speler. Ik wil graag weten of dit uberhaupt mogelijk is.
Heeft je HDD-Speler een mogelijkheid tot Radio ontvangst? Heb je gekeken naar je model (handleiding of website) of er een aansluiting zit voor externe apparatuur voor radio ontvangst?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:11:
Excuses als ik niet duidelijk ben.
1. Mijn HDD-speler moet het geluid van de radio krijgen, net als de antenne en de dvd-speler.
2. Ik wil graag weten of dit uberhaupt mogelijk is.
3. Kan de hele route van de antenne ingekort worden?
Lees mijn post eens.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
@Tsurany thanx, de antwoorden komen wat sneller dan verwacht, zat mijn vorige vraag nog te typen. Maar ze willen hier thuis geen nieuwe apparaten en de digitale tv komt via CI+ omdat ze geen andere afstandsbedieningen willen gebruiken, dus dan zitten ze blijkbaar nog even vast aan het feit dat de HDD-speler geen goed geluid heeft.
1. Zou ik evt de HDD-speler op de radio aan kunnen sluiten met Rood Wit en dan het beeld via HDMI kunnen krijgen?

Geweldig bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zou prima kunnen, mits je HDD speler dat ondersteund maar dat lijkt me wel. Beeld via HDMI en geluid via de tulp stekkers.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan ga ik dat proberen, dan is het belangrijkste probleem opgelost!

@tsurany het werkt, ik moet alleen de audio-instellingen van de Mediaplayer wijzigen..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 16:08 ]

Pagina: 1