Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39
Dikwijls hebben autoradio's maar 1 regeldisplays, en dat is dikwijls genoeg, maar dat zou naar mijn goesting best meer mogen zijn.
En waarom zou dat niet kunnen via je android GSM vermits er toch al een BlueTooth verbinding is tussen de 2 ?

Dus info zoals welke freq. ben je aan het luisteren, album art tonen van mp3's die je afspeelt van je USB stick enz.

Dat de radio eigenlijk je Android GSM gebruikt als extra scherm.

Heeft iemand weet van zo een app of een autoradio die wat meer doet dan de gewone standaard BT verbinding ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:15
Bij mijn weten is er zoiets niet...

Maar, het idee vind ik dan wel weer zeer interessant.
Ik ben benieuwd of anderen hier meer over weten. ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een applicatie kan zoiets natuurlijk niet, dat is logisch. Immers als een radio iets niet kan uitsturen kan een applicatie dat natuurlijk ook nooit opvangen en weergeven.
Je moet een radio hebben die via bluetooth een bepaald signaal of bepaalde informatie kan uitsturen en dan een applicatie hebben die dit kan oppakken en verwerken, die bestaan volgens mij niet. Dan wil je dus iets als XBMC met de Android applicatie.

Koop dan gewoon een goede radio met een goed scherm.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N