Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe high-end game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

• RazCat
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01-2024
ik wil graag een nieuwe game pc kopen waar ik (bijna) alle spellen op max settings kan spelen.
ik heb al bij 2 andere forums dingen gevraagt en overlegt, en nu kwam ik bij dit uit
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B244619%5D=1

ik wil graag later kunnen opgraden met nog een videokaart om in sli te zetten.

wat ik al heb:
muis > razer deathadder
toetsenbord > razer lycosa
speakers > logitech s-220
headset > behringer hpx2000
monitor > medion md 20094 (26 inch, 1920 bij 1200)

maximale prijs voor hele systeem is ongeveer 1300 euro exclusief windows 7 64-bit

pc wordt veel gebruikt bij gamen, maar ook heel veel voor gewoon internet en office, maar ook photoshop cs5, solid edge, en al zulke programma's.

ben ook vaak aan het multitasken, dus heb vaak een stuk of 5 programma's te gelijk open staan.

ik hoor graag jullie mening, en als er iets niet klopt dan hoor ik het graag.

ondanks dat ik 14 ben, snap ik nog wel veel van computers, dus technisch praten snap ik vaak wel.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Blijkbaar snap je niet dat medion niet een super merk is en dat je eerst even de regeltjes van het forum moet doorlezen.
En je hier moet posten: [BBG aanschaf] Gamesysteem

En je systeem even in een mooi schematje zetten: YouTube: ‪Tweakers - Hoe zet je je systeem om naar RML-code‬‏

Groetjes ;)
(hier kan een slotje op)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou je nog even inlezen in het gebruik en het beleid van GoT ;)

Jouw vraag is natuurlijk verre van uniek en om wildgroei tegen te gaan zijn er verschillende topics en FAQs gebouwd. Daar moet jij dus zijn.

Zie allereerst: CSL FAQ: Ik wil een nieuwe PC kopen, welke?. Vanuit daar kom je op het goede spoor. Zoals bijvoorbeeld de BBG, wat staat voor Best Buy Guide: [BBG aanschaf] Gamesysteem.

Succes!

@^^^ Niet zo snel zijn! ;) Maar voor slotjes hebben we de TR.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 13-07-2011 01:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Stef602 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:20:
Blijkbaar snap je niet dat medion niet een super merk is en dat je eerst even de regeltjes van het forum moet doorlezen.
En je hier moet posten: [BBG aanschaf] Gamesysteem

En je systeem even in een mooi schematje zetten: YouTube: ‪Tweakers - Hoe zet je je systeem om naar RML-code‬‏

Groetjes ;)
(hier kan een slotje op)
Medion is niet het beste merk
maar zeker niet slecht want ik heb alleen maar goede ervaringen met medion gehad.

Verwijderd

<insert hiet onbegrijpelijk technisch geblaat>

Welkom op GoT :W

Losse aankoopadviestopics zijn hier niet meer toegestaan. Daarvoor hebben we de centrale BBG (best buy guide) topics. Namelijk: [BBG aanschaf] Gamesysteem.

Ik ben meer een laptopman, maar er vallen mij een aantal dingen op. Met name:
De watercooling lijkt mij onnodig.
De voeding is overkill en veel te duur.
Je geeft veel geld uit maar hebt geen SSD. Een SSD is cruciaal om je systeem niet te laten aanvoelen als een bak van 6 jaar geleden terwijl de virusscan draait. i7 of niet. Het blijft traag.

Kijk ook eens in de reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2011 voor sugesites qua voeding e.d. :)

Dit topic gaat dicht. Maar je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

offtopic:
En laat het moderern de volgende keer aan de moderators over...
Stef602 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:20:
Wat heeft medion nu weer met dit topic te maken? :? Ik zie maar een keer medion in de topicstart, en dat is het merk van zijn monitor...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 01:26 ]

Dit topic is gesloten.