Toon posts:

home cinema en media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een home cinema set met usb wifi adapter.
Nu herkent het home cinema set wel de router en kan ook you tube filmpjes kijken via het home cinema set maar krijg geen verbinding met de pc omdat die geen media servers herkent.
Wie kan deze leek helpen.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-02 15:44

-36-

Trust me. I'm an amateur

Mischien is het handig even het model te vermelden. Het verschilt namelijk per apparaat hoe en of het mogelijk is bestanden vanaf de home cinema te streamen of kopieeren

[ Voor 6% gewijzigd door -36- op 13-07-2011 00:06 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 22:01
Probeer je te benaderen via FTP, SMB (Samba, Windows), DLNA of een andere techniek?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een philips htc 5582/12 home cinema set en heb windows 7 op mijn pc

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-02 15:44

-36-

Trust me. I'm an amateur

Verwijderd

Topicstarter
zover was ik dus ook al gekomen maar media player kent het apparaat niet, terwijl ik wel via net tv you tube filmpjes kan kijken. Ik kom niet aan de gebruiksaanwijzing aan uit.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is toegestaan om meer dan 1 zin in een reactie te zetten hoor. Je helpt jezelf er alleen maar meer mee wanneer je iets meer verteld over wat je nu wel en wat je nu niet lukt. Heb je alle stappen van die pagina 31 doorlopen? Vast niet, want dan had het al gewerkt. Dus, tot hoe ver ben je gekomen?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
sorry,
Maar ik kom niet verder als bij de mediaplayer vinkjes aanzetten maar de pc vindt de wifi verbinding niet.
Het home cinema set kent dus wel de router. Maar als ik dan pc aan wil zetten, zegt de home cinema geen mediaservers.
Misschien kun je me vertellen hoe ik verder moet.
Als ik aparaten zoek doe, vind ie de verbinding ook niet.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Begrijp ik nu goed dat je computer helemaal niet aan het netwerk hangt (kan geen wifi vinden) en dat je vervolgens verbaasd bent omdat je niet iets over het netwerk van je computer naar je mediaspeler kunt halen??

Maar je komt dus tot stap 5?

[ Voor 6% gewijzigd door Janoz op 13-07-2011 14:33 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1