Bericht verwijderd, topic mag dicht.
[ Voor 94% gewijzigd door densoN op 13-07-2011 13:45 ]
[ Voor 94% gewijzigd door densoN op 13-07-2011 13:45 ]
[ Voor 101% gewijzigd door densoN op 13-07-2011 13:45 ]
Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoelt. Ouders blijken nu meer tijd met hun kinderen door te brengen dan in de afgelopen decennia. http://www.nu.nl/binnenla...n-meer-tijd-kinderen.html. Dus kwantitatief zit het wel goed. Of bedoel je dat omdat vrije tijd met kinderen waardevoller wordt kinderen teveel verwend worden en dat er daardoor te weinig tucht is?densoN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:38:
Kijk ik om me heen zie ik dat vrije tijd voor gezinnen met kinderen steeds waardevoller wordt, maar dat de prioritering ook verschuift. En laten we maar zeggen dat dit niet in het voordeel van het kind is.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
[ Voor 95% gewijzigd door densoN op 13-07-2011 13:45 ]
Ik snap niet echt welke kant je op wil. Pesten kan een oorzaak zijn van sociale isolatie. Dan is het goed als die oorzaak (het pesten) wordt tegengegaan. Jij legt sociale isolatie uit als iets negatiefs, dat hoeft niet bij iedereen het geval te zijn. Kan namelijk een bewuste keuze zijn.densoN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:00:
[...]
Precies zoals je het beschrijft. Te weinig tucht
Cultuur wordt behandelt bij muziek. Geloof tijdens levensbeschouwing. Scheidingen bij maatschappijleer. Waren bij mij verplichte vakken op het VO. Omgaan met internet wordt tegenwoordig ook onderwezen btw.densoN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:38:
Cultuur, geloof, internet, de enorme verschuiving naar tweeverdieners, steeds meer scheidingen, ze dragen allemaal bij, maar waarom worden ze dan niet allemaal behandeld.
[ Voor 27% gewijzigd door FicoF op 13-07-2011 12:17 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq