• RGHoeksma96
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2025
hallo ik wil een nieuw systeem bouwen aangezien mijn oude systeem (asus p5b deluxe wifi/ap, core2quad q9550, 6gb ddr2 800, asus geforce 9600gt) het begeven heeft:(

maar nou zit ik tussen 2 samenstellingen te twijfelen..
dus vraag ik om advies

ik zit te twijfelen tussen;

AMD phenom II x6 1100t op een ASUS M4A88TD-V EVO/USB3 met 8gb corsair vengeance ram (ddr3 1600)
met daarop een scythe ninja 3 koeler

en;

INTEL core i5 760 (quadcore) op een ASUS P7P55D-E met 8gb kingston valueram (ddr3 1333)
met daarop een scythe mugen zz koeler

groeten Randy

• rbtje1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
PMG beleid

Sorry, dit is niet toegestaan hier.
Je kan beter naar het subforum van Complete systemen gaan en daar de best buy guide checken.

[BBG aanschaf] Gamesysteem

Succes! :)

[ Voor 16% gewijzigd door rbtje1 op 12-07-2011 23:00 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

rbtje1 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:58:
PMG beleid

Sorry, dit is niet toegestaan hier.
Je kan beter naar het subforum van Complete systemen gaan en daar de best buy guide checken.

[BBG aanschaf] Gamesysteem

Succes! :)
Uuh, graag voortaan modereren aan de moderatoren overlaten.

Dat gezegd: advies klopt - dit is niet de plek voor dit soort vragen. Komt bij dat je het belangrijkste niet noemt, namelijk exact wat je ermee wilt doen. Er zijn toepassingen die op de ene config die je noemt beter zullen draaien en er zijn toepassingen die op de ander beter zullen draaien.

Verder lijk je redelijk lukraak twee moederborden gekozen te hebben van een merk dat vaak in verband gebracht wordt met geheugencompatibility issues en niet gekeken of het geheugen wat je kiest op de QVL van die borden staat. Als je advies wilt zul je je keuze voor deze borden (en niet pakweg de goedkoopste borden met zelfde chipset die in beginsel exact zelfde prestaties leveren) moeten verklaren.

Dit topic gaat dicht, ik zou je willen aanraden om je info op een rijtje te zetten en recente posts in [BBG aanschaf] Gamesysteem door te nemen. Nog steeds niet duidelijk? Post daar dan een vraag, maar geef dan de ontbrekende info wel (maw *geen* copy/paste van je topicstart hier :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.