Goedendag!
Eerste post hier op de forums en meteen één vol met vragen.
Ik ben van plan mijn systeem weer een update te geven. Op dit moment is het een samenvoegsel van mijn oude systeem en een ander systeem.
Ik zit te denken aan de volgende onderdelen:
Processor: Intel I5 rond de € 200,-
Moederbord: Bijpassend, hoeft niet over de top.
Videokaart: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC leek mij voldoende.
Voeding: Zal een goede moeten zijn rond de 700Watt (?)
Geheugen: Dacht rond de 4gb
Ik ben hoogstwaarschijnlijk wat vergeten maar dit leken mij de meest nodige onderdelen. Ik zit al jaren niet meer in de hardware dus heb geen idee meer wat nou goed combineerd.
Ik ga hem het meest gebruiken voor games en wil alles redelijk perfect kunnen draaien op dit moment.
Ik zat rond een €500,- €600,- te denken maar denk dat het al gauw richting een € 1000,- gaat.
Hopelijk is het een beetje duidelijk en kunnen jullie mij helpen, in ieder geval alvast bedankt!
Mark
P.S.
Is dit wellicht een goede upgrade http://www.alternate.nl/h...=HARDWARE&l1=Upgrade+kits
gecombineerd met de MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC en goede voeding?
Eerste post hier op de forums en meteen één vol met vragen.
Ik ben van plan mijn systeem weer een update te geven. Op dit moment is het een samenvoegsel van mijn oude systeem en een ander systeem.
Ik zit te denken aan de volgende onderdelen:
Processor: Intel I5 rond de € 200,-
Moederbord: Bijpassend, hoeft niet over de top.
Videokaart: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC leek mij voldoende.
Voeding: Zal een goede moeten zijn rond de 700Watt (?)
Geheugen: Dacht rond de 4gb
Ik ben hoogstwaarschijnlijk wat vergeten maar dit leken mij de meest nodige onderdelen. Ik zit al jaren niet meer in de hardware dus heb geen idee meer wat nou goed combineerd.
Ik ga hem het meest gebruiken voor games en wil alles redelijk perfect kunnen draaien op dit moment.
Ik zat rond een €500,- €600,- te denken maar denk dat het al gauw richting een € 1000,- gaat.
Hopelijk is het een beetje duidelijk en kunnen jullie mij helpen, in ieder geval alvast bedankt!
Mark
P.S.
Is dit wellicht een goede upgrade http://www.alternate.nl/h...=HARDWARE&l1=Upgrade+kits
gecombineerd met de MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC en goede voeding?