Gegroet iedereen!!,
Ik ga op mijzelf wonen over een paar weekjes (eerst nog eventjes vakantie). Naar aanleiding van mijn verhuizing heb ik een tv nodig (mijn eerste tv). Ik ben een type dat altijd veel research doet naar elektrotechnische producten voordat ik het daadwerkelijk koop. Alleen zo weet ik dat ik het beste Prijs/kwaliteit verhouding van een product voor mijzelf heb. Ik wil altijd zoveel mogelijk voor de laagste prijs.
Ik heb een budget van 1350 euro.
De drie top merken van plasma zijn LG, Panasonic en Samsung. Met ieder een diversiteit aan Tv's.
Ik heb van ieder merk een tv gekozen die voldoen aan mijn eisen.
LG
LG Infinia 50PZ950s
1.294 Euro
Panasonic
Panasonic Viera TX-P50ST30E
1.338 Euro
Samsung
Samsung PS51D6900
1.169 Euro
Ik heb er voor de duidelijkheid linkjes ingezet naar de officiële websites.
Volgens mij zijn dit stuk voor stuk hele goede tv's. En de prijzen zijn van price watch. Hier zit aardig wat verschil in.
Eisen
Wat ik vooral belangrijk vind is dat ik het beste 3D kwaliteit wil en dat ze lekker snel reageren in hun smart tv stand. Met apps als facebook en youtube.
plasma
50 inch
full hd
full hd 3D
smart tv
Ik neig zelf naar de LG vanwege het THX 3d en het heeft en een mooie wii achtige controller voor de smart tv stand.
Heeft iemand anders al ervaringen met één van deze Plasma's?
Groeten,
wellborn
Ik ga op mijzelf wonen over een paar weekjes (eerst nog eventjes vakantie). Naar aanleiding van mijn verhuizing heb ik een tv nodig (mijn eerste tv). Ik ben een type dat altijd veel research doet naar elektrotechnische producten voordat ik het daadwerkelijk koop. Alleen zo weet ik dat ik het beste Prijs/kwaliteit verhouding van een product voor mijzelf heb. Ik wil altijd zoveel mogelijk voor de laagste prijs.
Ik heb een budget van 1350 euro.
De drie top merken van plasma zijn LG, Panasonic en Samsung. Met ieder een diversiteit aan Tv's.
Ik heb van ieder merk een tv gekozen die voldoen aan mijn eisen.
LG
LG Infinia 50PZ950s
1.294 Euro
Panasonic
Panasonic Viera TX-P50ST30E
1.338 Euro
Samsung
Samsung PS51D6900
1.169 Euro
Ik heb er voor de duidelijkheid linkjes ingezet naar de officiële websites.
Volgens mij zijn dit stuk voor stuk hele goede tv's. En de prijzen zijn van price watch. Hier zit aardig wat verschil in.
Eisen
Wat ik vooral belangrijk vind is dat ik het beste 3D kwaliteit wil en dat ze lekker snel reageren in hun smart tv stand. Met apps als facebook en youtube.
plasma
50 inch
full hd
full hd 3D
smart tv
Ik neig zelf naar de LG vanwege het THX 3d en het heeft en een mooie wii achtige controller voor de smart tv stand.
Heeft iemand anders al ervaringen met één van deze Plasma's?
Groeten,
wellborn
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 19:43 ]