Toon posts:

Goedkope Harde schijf ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede, niet al te dure HD..

Ik heb al een beetje rondgekeken, maar de meeste harde schijven van 15/20 gb zijn per mb duurder dan 45 gb schijven... en dat vind ik een beetje jammer... zijn er andere goede dit dit "probleem" niet hebben .. ?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Wij hebben hier een schitterend instituut dat bijna alle in Nederland verkrijgbare schijven op een rijtje heeft staan met daarbij vermeld waar ze verkrijgbaar zijn.
Het heet de Pricewatch.
categorie 5 bevat harde schijven. En ja, kleinere schijven zijn relatief duurder per MB dan grotere. That's life.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Maar de pricewatch zegt niks over de kwaliteit van de schijven ... :)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 01:43
ga er maar vanuit dat het in het segment waar jij in zoekt bijna geen ruk uitmaakt...
ik neem aan dat je (goedkopere!) 5400rpm schijfjes wil hebben... dan maakt dat dus nix uit..! ;)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

IBM, Western Digital, Maxtor en Quantum....dat zijn de vier grote merken die allemaal de nodige kwaliteit bieden. Denk eens aan de Western Digital Protégé serie, low budget schijven met een redelijk prestatie niveau