Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

phpMyAdmin/MySQL: This installation doesn't allow further us

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik krijg bij het maken van een nieuwe user in phpmyadmin voor MySQL de volgende foutmelding:
This installation doesn't allow further users
En vervolgens wordt mijn user niet aangemaakt :? Google geeft welgeteld 4 hits en geen van de hits is een oplossing en op GoT vind ik ook niks. Wie kan me hiermee verder helpen? Ik heb geen idee of er een instelling is voor een max aantal users en ik zou ook niet weten waar ik dat kan vinden.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Zoek eens in de broncode van phpMyAdmin waar die regel getriggered wordt? Ben deze nog nooit tegen gekomen en heb er toch knap wat users inzitten.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ja ik heb het al aan wat lui gevraagd en niemand die er ooit van gehoord had. Eentje was een developer van Bugzilla, kan je nagaan...maar welke file is de broncode? Ik ben nog allemaal niet zo thuis in het scripten en database wereldje.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is dit mischien de oorzaak?

Many people have difficulty understanding the concept of user management with regards to phpMyAdmin. When a user logs in to phpMyAdmin, that username and password are passed directly to MySQL. phpMyAdmin does no account management on its own (other than allowing one to manipulate the MySQL user account information); all users must be valid MySQL users.

Iperf

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik snap het punt niet helemaal. De user die ik wil aanmaken is in MySQL, jij bedoelt dat ik users aanmaak in phpMyAdmin ipv in MySQL?

Ecodan warmtepomp

• PeeCee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 16:37
hmm, aparte melding. Ik zou inderdaad in de broncode eens kijken waar deze melding vandaan komt. Verder vroeg ik mij af wat er gebeurd als je een gebruiker weg gooit en na flush er weer een aan probeerd te maken?

Om hoeveel gebruikers hebben we het hier eigenlijk totaal?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wat als je geen phpadmin gebruikt ? maar toad ofzo ?

[ Voor 86% gewijzigd door Fish op 13-07-2011 01:38 ]

Iperf

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
PeeCee schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:16:
hmm, aparte melding. Ik zou inderdaad in de broncode eens kijken waar deze melding vandaan komt. Verder vroeg ik mij af wat er gebeurd als je een gebruiker weg gooit en na flush er weer een aan probeerd te maken?

Om hoeveel gebruikers hebben we het hier eigenlijk totaal?
Ik weet niet in welke file ik moet kijken om terug te vinden waar die foutmelding vandaan komt. Ik heb er nu 9 users in. Ik ga straks eens proberen een gebruiker weg te gooien maar dan moet ik eerst configuraties overhoop gaan gooien omdat er straks anders dingen niet meer werken...dus ik hoopte er op een andere manier uit te komen.
fish schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:30:
Wat als je geen phpadmin gebruikt ? maar toad ofzo ?
Toad vraagt om .net 3.5 terwijl ik 4 geinstalleerd heb voor een andere toepassing :/ Maar heb het net gedaan met SQLbuddy en die geeft geen foutmelding 8)7

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1