Toon posts:

Ipod Touch privacy?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik zit met de volgende vraag, namelijk hoe zit het met de privacy betreft een ipod touch?
Je hoort namelijk overal dat je met een iphone overal kunt zien waar je bent en wat je doet,
dus heel makkelijk traceerbaar, is ook groot in het het nieuws geweest overal en algemeend bekend.

Nu is mijn vraag geld dat ook voor een Ipod touch?
Aangezien dit apparaat ook ontzettend veel functies heeft.

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en).

MVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna alles wat met electronica heeft te maken is traceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Alles is traceerbaar, dit heeft niks met iPods of iPhones te maken. Je kan jezelf niet verbergen, behalve als je in een of ander ondoordringbaar gebergte gaat zitten waar het weer constant slecht is. Dan kunnen alleen mensen die daar tevoet naar je op zoek gaan je nog vinden.

Alles wat je op internet doet is ALTIJD traceerbaar. Alles wat je WEGGEEFT kan worden meegenomen. Dus stel dat jij je GPSA location cache database weggeeft, dan kunnen andere mensen die dus bekijken.

Met andere woorden: maar je niet druk, het apparaat is niet 'meer' traceerbaar dan een ander apparaat. Als de media iets over technologie te melden heeft kan je het maar beter negeren of je eigen onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:05:
Beste forumleden,

Ik zit met de volgende vraag, namelijk hoe zit het met de privacy betreft een ipod touch?
Je hoort namelijk overal dat je met een iphone overal kunt zien waar je bent en wat je doet,
dus heel makkelijk traceerbaar, is ook groot in het het nieuws geweest overal en algemeend bekend.

Nu is mijn vraag geld dat ook voor een Ipod touch?
Aangezien dit apparaat ook ontzettend veel functies heeft.

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en).

MVG.
Ja, sterker nog. De FBI en CIA houden alle iPod touch gebruikers extra scherp in de gaten, dus blijf over je schouder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 08:23
iPod touch heeft geen 3G dus nee; op het moment dat jij er bent ben je niet te traceren. Hooguit achteraf je locaties aflezen.

gewoon nee.