• Kleinratje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-01 21:35
Beste Tweakers,
ik wist niet wat voor topic ik moest nemen maar ik zoek het volgende
ik heb dus als apparatuur

1 Game Pc
1 Media Center
1 Laptop

ik wil huis iets meer digitaliseren
ik wil hetvolgende als het mogelijk is

ik wil Zowel Boven als beneden in huis op pc's en tv's me films kunnen kijken
daarnaast wil ik beneden en boven ook gebruik maken van 1 audio schijt beneden staat een set op de laptop aangesloten boven op pc en op media center zit ook nog geluid set ik wil hier overal muziek luisteren maar van 1 locatie niet dat ik alles steeds 3 kee rmoet kopieren ook wil ik hier de films op zetten waar ik boven en beneden en op pc na kan kijken HD/Blueray

wat kan ik hiervoor beste gerbuiken gewoon een nas schijf? wat heb ik hiervoor nog meer nodig?
is makelijkl om tablet aan te schaffen waar dit allemaal vanaf bestuurd kan worden of iets dergelijks ik heb hier verder geen verstand van

bedankt, Bob

Verwijderd

Een iets beter overzichtelijke topic-start is wenselijk. Controleer op spelfouten en voeg leestekens zoals punten en komma's toe.

• Kleinratje
  • Laatst online: 07-01 21:35
er zijn mensen die dislectisch zijn en het niet veel beter kunnen helaas

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kleinratje schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:57:
Beste Tweakers,
Ik wil in huis iets meer gaan digitaliseren. Ik heb zelf de onderstaande hardware:

1 Game Pc
1 Media Center
1 Laptop

Ik wil het volgende als het mogelijk is.

ik wil zowel boven als beneden in huis op pc's en tv's me films kunnen kijken.

Daarnaast wil ik beneden en boven ook gebruik maken van 1 audio set deze staat beneden, 1 set op de laptop aangesloten boven op de pc en 1 set op de media center. Ik wil hier overal muziek op luisteren maar wel vanuit 1 locatie en niet dat ik alles steeds 3 keer moet kopiëren.

Ook wil ik hier de films op zetten waar ik boven en beneden en op de pc naar kan kijken HD/Blu-ray

Wat kan ik hiervoor beste gebruiken gewoon een nas schijf? Of raden jullie mij andere apparatuur aan?
Bestaan er een tablet waar dit allemaal vanaf gestuurd kan worden of iets dergelijks?
Ik heb hier verder geen verstand van. Daarom dat ik jullie hulp graag zou willen.
Ik heb je tekst aangepast, zodat het wat overzichtelijker en duidelijker is. Mijn zusje heeft zware vorm van dyslectisch. Ik begrijp hoe je je voelt als mensen kritiek hebben op je taalfouten.

Wat jij nodig hebt is de Logitech Harmony 1000 of 1100 versie. Dit is een mini tablet met touchscreen waarop je alles kan besturen in 1 centrale afstandbediening. Deze werkt via RF. Waarbij tevens ook versterkers verkrijgbaar zijn (Dit omdat het apparaat niet altijd door alle muren het signaal kan bereiken)

Je kan tevens kijken naar een Mediabox. Hierin een grote opslag plaatsen, waarop je je films opzet. Deze zijn geloof ik tegenwoordig ook draadloos. Zodat je het kan streamen. Hiervoor moest je geloof ik wel een 300Mbp/s Wifi gebruiken.

Het fijne hiervan durf ik niet te zeggen. Ik zou zeggen, probeer op Google stapsgewijs te bekijken wat je exact wilt en of de componenten die je moet halen ook met elkaar goed overweg kunnen.

Sowieso de Logitech Harmony 1000 of 1100 is een goed begin in de juiste richting om naar te kijken (wil je perse een soort tablet hebben)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• barry457
  • Laatst online: 30-01 09:16
Ik zou voor een NAS gaan. Dit heb ik thuis ook. Deze dient als filestore, streaming server. Hier draai ik films en muziek vanaf overal in huis. Laptops, computers, tablet, telefoon, media streamer, PS3.

Denk dat dit het beste voor je is.
Een NAS kan je aanspreken via een webpagina, dus als je een tablet wil kan dit gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar thuis. In home media streaming e.d. hoort in Mediaspelers & HTPCs.

Move OH -> MH

Wel nog twee opmerkingen:
1) Het is waar dan ook op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat en dingen probeert voordat je een topic opent. Doe je dat niet, dan kan je topic wegens te weinig inzet gesloten worden. Hier lees ik die inzet nergens terug. Ik zou je aanraden om dat alsnog toe te voegen, anders zouden de MH modjes misschien actie moeten ondernemen.
2) Je kunt niets doen aan het feit dat je dyslexie hebt, maar je kunt wel degelijk gebruik maken van hulpmiddelen om je text voor anderen begrijpelijker te maken. Het lijkt erop dat je al spellingcontrole gebruikt, maar geen grammaticacontrole. Dat zou kunnen helpen om te zorgen dat zinnen met een hoofdletter beginnen en een punt eindigen - wat de leesbaarheid zou vergroten en opmerkingen erover zou kunnen voorkomen. Een aanrader dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1