Beste Tweakers,
ik wist niet wat voor topic ik moest nemen maar ik zoek het volgende
ik heb dus als apparatuur
1 Game Pc
1 Media Center
1 Laptop
ik wil huis iets meer digitaliseren
ik wil hetvolgende als het mogelijk is
ik wil Zowel Boven als beneden in huis op pc's en tv's me films kunnen kijken
daarnaast wil ik beneden en boven ook gebruik maken van 1 audio schijt beneden staat een set op de laptop aangesloten boven op pc en op media center zit ook nog geluid set ik wil hier overal muziek luisteren maar van 1 locatie niet dat ik alles steeds 3 kee rmoet kopieren ook wil ik hier de films op zetten waar ik boven en beneden en op pc na kan kijken HD/Blueray
wat kan ik hiervoor beste gerbuiken gewoon een nas schijf? wat heb ik hiervoor nog meer nodig?
is makelijkl om tablet aan te schaffen waar dit allemaal vanaf bestuurd kan worden of iets dergelijks ik heb hier verder geen verstand van
bedankt, Bob
ik wist niet wat voor topic ik moest nemen maar ik zoek het volgende
ik heb dus als apparatuur
1 Game Pc
1 Media Center
1 Laptop
ik wil huis iets meer digitaliseren
ik wil hetvolgende als het mogelijk is
ik wil Zowel Boven als beneden in huis op pc's en tv's me films kunnen kijken
daarnaast wil ik beneden en boven ook gebruik maken van 1 audio schijt beneden staat een set op de laptop aangesloten boven op pc en op media center zit ook nog geluid set ik wil hier overal muziek luisteren maar van 1 locatie niet dat ik alles steeds 3 kee rmoet kopieren ook wil ik hier de films op zetten waar ik boven en beneden en op pc na kan kijken HD/Blueray
wat kan ik hiervoor beste gerbuiken gewoon een nas schijf? wat heb ik hiervoor nog meer nodig?
is makelijkl om tablet aan te schaffen waar dit allemaal vanaf bestuurd kan worden of iets dergelijks ik heb hier verder geen verstand van
bedankt, Bob