Beste,
Ik ben al even aan het rondkijken voor een gepaste monitor / TV voor bij mij in de serre.
Ik heb een computerkast waar ik maximaal een 24'' scherm in kwijt kan.
Eisen die ik stel:
Paar verschillen tussen de 2:
T24A350:
Tot nu toe neig ik naar de T24A350 omdat deze nieuwer is en de mogelijkheid heeft om een CI+ module erin te stoppen.
Het probleem is dat ik niet kan vinden of de T24A350 ook analoog signaal pikt. Bij de FX2490HD staat het in de specificaties erbij.
De tv wordt aangesloten op een het standaard pakket van UPC en dat is volgens mij analoog (toch?)
Dus mijn vraag is: "kan ik op de T24A350 tv kijken als ik deze aansluit op het standaard pakket van UPC."
Andere aan of opmerkingen mogen natuurlijk ook als er een betere suggestie is.
Ik ben al even aan het rondkijken voor een gepaste monitor / TV voor bij mij in de serre.
Ik heb een computerkast waar ik maximaal een 24'' scherm in kwijt kan.
Eisen die ik stel:
- Responsetijd <5ms
- LED (ik zit in een serre dus het is overdag heel erg licht!)
- PC moet aangesloten kunnen worden
- XBOX360 moet aangesloten kunnen worden
- TV kunnen kijken
Paar verschillen tussen de 2:
T24A350:
- Edge lit
- CI+ Module mogelijk
- Full LED
Tot nu toe neig ik naar de T24A350 omdat deze nieuwer is en de mogelijkheid heeft om een CI+ module erin te stoppen.
Het probleem is dat ik niet kan vinden of de T24A350 ook analoog signaal pikt. Bij de FX2490HD staat het in de specificaties erbij.
De tv wordt aangesloten op een het standaard pakket van UPC en dat is volgens mij analoog (toch?)
Dus mijn vraag is: "kan ik op de T24A350 tv kijken als ik deze aansluit op het standaard pakket van UPC."
Andere aan of opmerkingen mogen natuurlijk ook als er een betere suggestie is.
[ Voor 7% gewijzigd door martjah op 12-07-2011 20:03 ]