• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
Ik ben opzoek naar een mediaspeler zoals de boxee box, maar dan met een scart aansluiting.
Dit omdat m'n moeder graag series kijkt en via een interface zoals xbmc en boxee hebben gaat het browsen een stuk makkelijker.
Niet bladeren door een folder structuur maar gelijk de keuze hebben film of serie? en dan gelijk een overzicht van de series of films hebben.
Ik heb zelf nog geen andere media speler kunnen vinden naast boxee dat dit soort interface bied.

Zijn deze er wel eens?

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:03
De oude Xbox? Softmodden en gaan :)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Wat voor soort films? Want je kan XBMC op een.. nouwja, Xbox zetten :+ . Echter zal je dan geen HD materiaal kunnen afspelen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
D4NG3R schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:23:
Wat voor soort films? Want je kan XBMC op een.. nouwja, Xbox zetten :+ . Echter zal je dan geen HD materiaal kunnen afspelen.
Het gaat voornamelijk om wat oudere series, tevens is haar tv niet HD ready, dus zal het niet voor HD materiaal gebruikt worden.
Een Xbox is inderdaad wel een idee, maar eens kijken of er nog een oude Xbox te koop is ergens en of ik hierbij een afstandsbediening kan gebruiken, lijkt me namelijk geen goed idee om m'n moeder met de standaard xbox controller te laten werken.

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

Zoals hierboven al wordt gezegd; XBOX (1) met XBMC. Je kan een infrarood oogje plaatsen (tip: koop de officiële MS DVD kit) en dus de XBOX besturen met een infrarood afstandsbediening :-). Een betere speler met scart ga je niet vinden.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Een aantal mediaplayers(mede8ter,xtreamer) kan ook jukebox achtige interfaces geconfigureerd worden. Is wel even werk. Zondermeer is content downloaden niet heel simpel voor iedereen....

En voor de prijs van een boxee + harde schijf (had je een losse hd bij de boxxee bedacht?) kun je ook een ion
http://tweakers.net/price...rgprR0PlOSLW11yy0WhbHW-gM

kleine desktop kopen waar je dan nog een remote bij moet kopen en die pc via compont op een scart stekker kan. Afbeeldingslocatie: http://www.hdcabling.co.za/images/SCART_Input_Composite_Yellow_White_Red_Connector.jpg

Ps, vergeet ook niet dat een HD tv je ook nog maar 222 euro's kost.

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 12-07-2011 16:43 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

Probleem alleen met bovenstaande oplossing, het beeld wat je krijgt d.m.v. de composiet uitgang van een mediaspeler haalt het never nooit niet bij de beeldkwaliteit van SCART/RGB met een XBOX.

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Heb mijn oude XboX onlangs verruild voor een FoxConn NT-A3500.
XboX met remote kan binnenkort de deur uit.

Omgeving Rotterdam, laat maar weten als je interesse hebt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D4NG3R schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:23:
Via SCART zou ik mij daar niet zo'n zorgen over maken. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1