Ik zoek een muurbeugel voor een 51 inch tv. Zijn de wanbeugels voor 50 inch hier ook geschikt voor? Het gaat namenlijk om de ps51d550 waarvan het model hiervoor 50 inch was en alleen de bezel kleiner is geworden zodat het 51 inch wordt.
Volgens mij moet je gewoon kijken naar Vesa-aansluiting en het gewicht dat de beugel kan dragen. Dan zou je goed moeten zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:06:
Ik zoek een muurbeugel voor een 51 inch tv. Zijn de wanbeugels voor 50 inch hier ook geschikt voor? Het gaat namenlijk om de ps51d550 waarvan het model hiervoor 50 inch was en alleen de bezel kleiner is geworden zodat het 51 inch wordt.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
wat zijn vesa aansluitingen? misschien domme vraag maar wordt pas de eerste muurbeugel die ik ga kopen.
Typ het in op google en je weet het. "Eigen inzet"
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Men neemt:
- Google en typt daar: ps51d550
- Men vind dan het volgende:
Vesa Wall Mount Support Yes
- Men gaat dan naar Muurbeugels.nl
- Men voert daar het type nummer van de TV in
- Men vindt dan een hele hoop muurbeugels
Conclusie: je moet gewoon leren zoeken in Google. VESA is een standaard voor muurbeugels dat het makkelijker maakt om beugels te kunnen komen. Met wat crea zoeken kom je een heel eind
- Google en typt daar: ps51d550
- Men vind dan het volgende:
Vesa Wall Mount Support Yes
- Men gaat dan naar Muurbeugels.nl
- Men voert daar het type nummer van de TV in
- Men vindt dan een hele hoop muurbeugels
Conclusie: je moet gewoon leren zoeken in Google. VESA is een standaard voor muurbeugels dat het makkelijker maakt om beugels te kunnen komen. Met wat crea zoeken kom je een heel eind
[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 12-07-2011 11:55 ]
Daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegenNotna schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:52:
Conclusie: je moet gewoon leren zoeken in Google. VESA is een standaard voor muurbeugels dat het makkelijker maakt om beugels te kunnen komen. Met wat crea zoeken kom je een heel eind.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()