Beste Tweakers,
Ik heb een vreemd probleem... Hier komt het:
Ik kan wel verbinding maken met het bedrijfsnetwerk en alle programma's draaien die een verbinding nodig hebben met dat netwerk. Echter kan ik niet surfen... In het windows 7 netwerkbeheer venster staat er dan ook "no internet access".
Als ik naar het netwerk overzicht ga dan zie ik het volgende:
2 pc's > switch > gateway > internet
Gateway en internet zijn grijs gemaakt in dat overzicht.
Je zou denken: "Bel de helpdesk gek!" Maar die hebben er de vorige keer op een andere pc 2 uur over gedaan en toen was het probleem wel weg maar wisten ze niet hoe ze het opeens opgelost hadden.
Google is in dit geval ook niet een grote vriend...
Samenvatting: E-mail en bedrijfsnetwerk applicaties doen het, browsen doet het niet.
Ik heb een vreemd probleem... Hier komt het:
Ik kan wel verbinding maken met het bedrijfsnetwerk en alle programma's draaien die een verbinding nodig hebben met dat netwerk. Echter kan ik niet surfen... In het windows 7 netwerkbeheer venster staat er dan ook "no internet access".
Als ik naar het netwerk overzicht ga dan zie ik het volgende:
2 pc's > switch > gateway > internet
Gateway en internet zijn grijs gemaakt in dat overzicht.
Je zou denken: "Bel de helpdesk gek!" Maar die hebben er de vorige keer op een andere pc 2 uur over gedaan en toen was het probleem wel weg maar wisten ze niet hoe ze het opeens opgelost hadden.
Google is in dit geval ook niet een grote vriend...
Samenvatting: E-mail en bedrijfsnetwerk applicaties doen het, browsen doet het niet.