Toon posts:

Ervaring www.gamepc.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met de website Gamepc.nl?

Ik zie namelijk redelijk goeie gamepc's staan en ik ben op zoek naar een kant-en-klare gamepc.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 01:53

job

bij shopreviews staat hij niet, dus daar heb je weinig aan. Je kan natuurlijk de gok nemen, en je ervaringen met ons delen.
Of je pakt de gebruikte onderdelen en koopt ze bij een in de shopreview goed aangeschreven zaak. Ik heb het idee dat je dezelfde pc's geassembleerd elders goedkoper kan krijgen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59

D4NG3R

kiwi

:)

De site zelf is veilig en goed (Het is IIG geen scam ofzo). Echter is uit voortgaande topics op GoT gebleken dat de prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal is.. Een zelf gebouwd levert je in enkele gevallen ruim 100 euro besparing op.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 03:21:
De site zelf is veilig en goed (Het is IIG geen scam ofzo). Echter is uit voortgaande topics op GoT gebleken dat de prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal is.. Een zelf gebouwd levert je in enkele gevallen ruim 100 euro besparing op.
Okee fijn om te weten, Ik heb echter geen ervaring met een computer zelf bouwen tips / tuts welkom dan :).

Maar wil toch graag weten of deze site betrouwbaar en goed is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 03:56 ]

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-01 17:28
Net even wat doorgeklikt en ze zijn inderdaad aan de dure kant voor componenten. Om een leuke game pc te pakken moet je best veel zelf selecteren (tenzij je voor de duurste gaat waarschijnlijk). In de GoT gamepc thread wordt er tegenwoordig in alles wel redelijk een SSD gestopt, als je die weghaalt ben je dus echt veel goedkoper uit dan bij deze shop. Stock koelers, geen merk te vinden voor de voeding, niet de beste versies van de videokaarten (qua koelers)..

Ook viel me op dat bij deze systemen geen OS standaard zit, wat me een beetje tegenvalt als je je bedenkt dat dit soort systemen bij dit soort shops eigenlijk altijd besteld worden door mensen die liever alles geregeld willen zien.. Dus de laag uitziende prijzen zijn niet heel erg laag als je een compleet systeem wilt.

Ik vraag me af of je echt veel duurder uit bent als je een systeem van een van de bekendere webshops koopt, of, gewoon een systeem samenstelt hier en laat assembleren door een shop.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt topic waardig. Het hoort sowieso niet in CSL thuis, want het is geen technische vraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.