[iTunes] Daap vraagt om gebruiker + wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij me NAS, Qnap TS-410, heb ik de iTunes server aangezet. Nu lukt het me al tijden om via Rythmbox of Banshee (linux) te connecten maar niet via iTunes of Songbird (windows). Wanneer ik naar me daap://ip:3689 ga blijft hij zowel bij iTunes en Songbird vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord (bij Rythmbox, Banshee niet), terwijl ik die helemaal niet heb ingesteld. En zelfs als ik die instel (ik kan alleen wachtwoord instellen) lukt het me niet om ermee te verbinden ;( (weet niet welk gebruikersnaam, heb wel verschillende gebruikt natuurlijk, root, admin, etc...)

Iemand enig idee wat ik fout doe of heeft ideeën om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:26

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Itunes is een heel gevoelig (en beperkt) programma 8)7 |:(
Als je b.v. m3u files in je muziekmap hebt staan dan kan hij daardoor disconnecten. Dan klik je erop en dan is hij even bezig en dan springt hij weer terug naar je lokale library. Heb je daar soms last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Mr_gadget schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:48:
Itunes is een heel gevoelig (en beperkt) programma 8)7 |:(
Als je b.v. m3u files in je muziekmap hebt staan dan kan hij daardoor disconnecten. Dan klik je erop en dan is hij even bezig en dan springt hij weer terug naar je lokale library. Heb je daar soms last van?
In me map staan geen m3u files of iets anders. Enkel mapjes, mp3'tjes, en .png of jpegs (covers)... Maar ik kom gewoon niet eens verder dan het inlogscherm hij blijft erom mekkeren terwijl ik helemaal geen wachtwoord heb ingesteld, instellen heeft ook geen zin lijkt het. Server heb ik ook al herstart enzo. Heeft geen zin. Met banshee & rythmbox geen problemen maar met itunes en songbird wel ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Chip. op 11-07-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hmmmm gisteren nog geprutst en net ook weer. Maar hij doet het nu bij songbird dus ik ben blij *G* geen idee echter wat er fout is (gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 20:52

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wouser schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:45:
Hmmmm gisteren nog geprutst en net ook weer. Maar hij doet het nu bij songbird dus ik ben blij *G* geen idee echter wat er fout is (gegaan).
Je moet in de NAS een gebruikersnaam en wachtwoord instellen als je itunes wilt gebruiken. Ik heb gisteravond hetzelfde gedaan. Eerst werkte het niet, na instellen van gebruikersnaam en wachtwoord in de NAS werkte het als een trein.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust