Hey tweakers!
Ik ben voor het eerst hier... ik hoorde dat jullie goede hulp geven op het forum,
maar als ik iets verkeerds doe hoor ik het graag.
Ik maak nu net een maand gebruik van een Samsung Hard disk recorder "Samsung G3 Station"
type: sec-hx-du015ec(b) 1.5 TB
via mijn imac
Mac OS X Versie 10.6.7
Het werkte tot op heden zeer goed! En ik heb al mijn foto's, video's en muziek bestanden op de HDD geplaatst... en je raad het al... mijn imac herkent hem niet meer.. Hoe kan dit?
De HDD is met de bijgeleverde kabels aangesloten (1x USB 1xVoeding)
Het lampje brand constant.
Als ik de hdd op me PC aansluit.. hoor ik het bekende pingeltje en vervolgens wordt de HDD herkent, ik kan hem alleen niet openen omdat hij op mac geformateerd is en niet voor de pc
Wie kan mij helpen... want ik heb die bestanden echt nodig
Ik ben alle hulp zeer dank baar
Ik ben voor het eerst hier... ik hoorde dat jullie goede hulp geven op het forum,
maar als ik iets verkeerds doe hoor ik het graag.
Ik maak nu net een maand gebruik van een Samsung Hard disk recorder "Samsung G3 Station"
type: sec-hx-du015ec(b) 1.5 TB
via mijn imac
Mac OS X Versie 10.6.7
Het werkte tot op heden zeer goed! En ik heb al mijn foto's, video's en muziek bestanden op de HDD geplaatst... en je raad het al... mijn imac herkent hem niet meer.. Hoe kan dit?
De HDD is met de bijgeleverde kabels aangesloten (1x USB 1xVoeding)
Het lampje brand constant.
Als ik de hdd op me PC aansluit.. hoor ik het bekende pingeltje en vervolgens wordt de HDD herkent, ik kan hem alleen niet openen omdat hij op mac geformateerd is en niet voor de pc
Wie kan mij helpen... want ik heb die bestanden echt nodig
Ik ben alle hulp zeer dank baar