Jazzy schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:44:
Bose is wat iedereen koopt voor dat budget. Zelf heb ik de Sony MDR-NC60 en die bevalt mij super goed. Het geluid is gewoon prima en hij filtert monotone geluiden zeer goed weg, je schrikt je te pletter als je hem even afzet om te gaan plassen.

Verder zit hij prettig op het hoofd, met een goedkopere Sony die ik eerst had kreeg ik na een uurtje ofzo last van een beetje pijnlijke oorschelpen.
Die modellen van Bose zullen ongetwijfeld nog wat perfecter zijn, maar als je wat geld over wilt houden voor andere dingen dan kan ik de Sony MDR-NC60 aanbevelen. Hij is te koop vanaf zo'n 200 euro.
Die Sony had ik nog niet eerder gezien en daar ga ik zeker naar kijken.
Scheelt toch al snel 150,- met een Bose koptelefoon.
CptChaos schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:38:
[...]
Wat voor headset / koptelefoon ben je van plan te kopen dan? Want voor zo'n budget heb je zo'n beetje een headset die door elfjes is gesmeed bij maanlicht...
[...]
Wat heb je zelf zoal gevonden dan, om te voorkomen dat anderen een tip geven die jij al gezien hebt.
En laten we wel wezen: helemaal onderdrukken van het motor geluid lukt natuurlijk niet, zeker niet als je dicht bij de motoren zit, dus ga er maar vanuit dat je wens niet voor de volle 100% in vervulling zal gaan.
Wat zijn overigens jouw eisen, we kunnen hier wel wat neer gaan zetten onder het mom van "Neem deze", maar zonder te weten wat je (naast de geluidsonderdrukking van buitenaf) wilt, wordt het lastig.
Ik kwam op ongeveer 400,- omdat ik even op de Applesite had gekeken vanmiddag.
Ik snap wel dat 100% geluid niet wordt weg gefilterd maar een flink stuk moet toch mogelijk zijn lijkt me.
De eisen zijn dus de geluidsonderdrukking en een mooie volle klank. Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor het kijken van serie's en af en toe een film. Muziek zal er nagenoeg niet mee geluisterd worden.
Ooh thnx ik zie het idd.
Ik zal daar zo eens het een en ander door lezen.
Aghanim schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:58:
Ik heb Sennheiser in-ear-headphones van 35 € en daarmee hoor je volgens mij ook zeer weinig omgevingsgeluid. Misschien heb je een stuk betere oren dan ik, maar ik ervaar hier geen vliegproblemen met die Sennheisers. Desnoods de serie wat harder qua volume zetten

Ik heb de afgelopen keren Sony In-ear doppen gebruikt maar daar kan ik erg slecht aan wennen en daarom ben ik nu op zoek naar een andere oplossing.
[
Voor 15% gewijzigd door
Donstil op 11-07-2011 18:22
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans