Toon posts:

Kunnen jullie mij helpen met mijn nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Mijn naam is Thomas en ik ben 21 jaar. Ik heb mij aangemeld op dit forum om meer op te steken over de desktop pc en om jullie om advies te vragen.

Ik zit namelijk een beetje vast in het bouwen van mijn pc over welke keuzes het beste zijn kwa prijs/kwaliteit. Ik heb een tijdje rond gescharrelt op allerlei websites over het pc builden, info gelezen en er uiteindelijk op alternate iets van proberen te maken. Dit is helaas helemaal fout afgelopen en inplaats van een goede gaming pc kwam er meer een abomination uit. Iedere keer was er weer wat mis. Dit paste niet, dat gaat niet samen en noem maar op. Nu heb ik op de website http://gamepc.nl een alienware pc gezien die mijn stoutste dromen zou moeten vervullen.

Ik ben van plan +/- 1650 euro aan mijn nieuwe pc te besteden en de duurste standard top gaming pc op die website kost zo'n 1200 euries. Nu heb ik nog ongeveer 400 euro te besteden aan extra components of betere. Je kan die pc zelf nog een beetje bouwen op die website en ik probeer rond de 1650 euro te blijven maar ik schiet er toch zo'n 200 euro boven uit. Dit vooral omdat ik de grafische kaart belangerijk vind en het moederbord. Nu weet ik dat prijsen de kwaliteit soms best overstijgen dus daarom wil ik aan jullie vragen of jullie mij kunnen helpen met het kiezen van de juiste components. :P

Alvast bedankt!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Plaats je vraag even bij -->> [BBG aanschaf] Gamesysteem

En geef aan in je vraag wat voor hardware je zelf uitgezocht hebt. Is wel zo handig om aan jouw wens te voldoen als je geholpen wilt worden ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Xtr3me4me op 11-07-2011 14:19 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-02 09:46
En lees deze even: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2011

Daar staat alles wat je nodig hebt, die laatste 400 euro kun je besteden aan fatsoenlijke randapparatuur.

Verwijderd

Alienware :?
Dit is alienware: http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

Tevens, losse aankoopadviestopics zijn hier niet meer toegestaan. Daarvoor hebben we de centrale BBG topics. Aankoopadvies is daar wel toegestaan. Tevens krijg je daar een nog snellere videokaart voor dezelfde prijs als bij gamePC... Een gamePC heeft niets aan een snelle CPU of bakken met RAM, zoals de meeste sites een "game PC" aanprijzen...

Dus, ga verder in [BBG aanschaf] Gamesysteem. je kan als voorbeeld de BBG (zie de post hierboven) overnemen, volgens mij is die nog redelijk actueel.

Dit topic gaat echter dicht. Zie voor meer informatie het CSL beleid.

Dit topic is gesloten.