Batch Create y Videos met y MP3's en 1 afbeelding?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een gigantische verzameling aan MP3's te combineren met afbeeldingen, om op YouTube te zetten.

Als volgt is het scenario: Ik heb 1 afbeelding, welke ik in elke video wil hebben.
Ik heb een aantal MP3's, en wil per MP3 een video met bovenstaande afbeelding maken.

Is er een programma die me in staat stelt dit te doen, dus door middel van een Batch process?
Ook rekening houdend met het formaat van YouTube op 360p, de standaard?

Ik heb de Adobe CS5 Creative Suit, misschien dat daar een programma bij zit die dat kan?
Google wil niet meewerken, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.

Thanks.

edit: Voor de critici, de MP3's hebben open licenses, ik heb toestemming middels de CC license zelf om de MP3's online te zetten mits de artiest vermeld is - wat bij elk bestand het geval is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:22:
Google heeft je vast wel iets opgeleverd. Post dat eerst even.
Ik wil graag dat je iets meer moeite doet om tot een oplossing te komen. Waar heb je op gezocht, welke software heb je al gevonden, en waarom voldeed die (volgens jou) niet? :)
Als we weten wat je al links hebt laten liggen, hoeven we dat niet voor je uit te zoeken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Adobe CS5 Creative Suit, misschien dat daar een programma bij zit die dat kan?
Uhh... welk pakket heb je? Want Adobe CS (= Creative Suite) 5 Creative Suite bestaat niet...

In de Production Premium en de Master Collection zitten Adobe Premiere, waarmee dit wel moet kunnen. Of het ook in batches werkt, weet ik niet. Misschien dat er wel extensions voor zijn...
Misschien als je het heel lief vraagt ;)

Maar zoals Dark Blue al aangeeft; zoektermen en resultaten kunnen handig zijn om je de juiste richting te geven.
edit: Voor de critici, de MP3's hebben open licenses, ik heb toestemming middels de CC license zelf om de MP3's online te zetten mits de artiest vermeld is - wat bij elk bestand het geval is.
Ik ben niet kritisch, maar volgens mij heeft de licentie van MP3 weinig te maken met de copyright/auteursrecht van de muziek zelf... Maar dat kan aan de muziek liggen natuurlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 16:04 ]