[3d blu-ray speler] Panasonic DMP-BDT 210 gebruikerservaring

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Beste allen,

Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht (samsung d7000) en was op zoek naar een mooie 3d blu-ray speler om 3d films af te kunnen spelen. Na wat zoekwerk liep ik tegen de Panasonic DMP-BDT210 uit. Deze is volgens Cnet.com een fantastische speler, zelfs de beste van 2011 voor zo ver. Ik werd dus best enthousiast, maar ik vroeg me af of iemand hier al wat hands-on ervaring mee heeft, en zoja of deze positief danwel negatief zijn.

Alvast dank.

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Bump old topic, even wat laten weten over het apparaat.

Ik heb hem op basis van de cnet.com recensie toch maar besteld. Is overigens ook een upgraded versie beschikbaar voor 5 euro meer, verschil met deze is alleen dat hij 2 hdmi outputs heeft in plaats van 1. Ik heb toch maar deze genomen, zie mezelf nooit een beamer ophangen en heb bovendien een receiver in gebruik, dus leek mij niet nuttig.

Panasonic Viera Cast/Live (hoe het ook heet) is goed, maar voor internetgebruik val ik toch terug op mijn Samsung televisie. Is net wat makkelijker, intuitiever maar vooral sneller dan de Panasonic variant (zal op hun televisie's echter sneller zijn, grotere processor).

Beeldkwaliteit is echt fantastisch, en het kijken van 3d films is echt super. Hele heldere kleuren, snelle reactietijd en super beeldkwaliteit. Alleen de afstandsbediening vind ik een wat klein, lomp dingetje maar dat is echt het enige nadeel wat ik over deze speler kan verzinnen.

Echt een aanrader! Als je een vraag hebt; stel maar, ik weet vast t antwoord niet maar zoek t graag voor je op (speler gerelateerde vragen natuurlijk).

[ Voor 6% gewijzigd door Throduss op 01-09-2011 15:07 ]