[iPhone] Synchronisatie misgegaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Soms heb ik iTunes niet nodig als ik mijn iPhone aansluit. Meestal klik ik hem dan weg in taakbeheer, omdat hij anders door blijft gaan met synchroniseren/reservekopie maken.

Dat bleek vandaag geen goed idee, ik ben een heleboel apps kwijtgeraakt. Nu was dat nog niet zo'n probleem geweest, ware het niet dat het voornamelijk systeemapps zijn (Safari, telefoon, SMS, contacten, etc.).

Wat kan ik doen? Als ik in iTunes op herstellen klik dan wil hij alles wissen en een nieuwe firmware erop zetten.

Ik ben dan hoogstwaarschijnlijk alle instellingen kwijt. en moet bijv. alle contacten opnieuw invoeren. Liever ga ik terug naar de "state" van vorige week, toen ik wel een reservekopie heb laten maken door iTunes. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 13:29
iTunes blijft een grote pain in the *ss. Maar in jouw geval kun je gewoon herstellen met een nieuwe firmware en daarna de backup van vorige week terugzetten, dat zou goed moeten gaan. Tenzij je allerlei jailbreak dingen erop had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
PhilipsFan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:25:
iTunes blijft een grote pain in the *ss. Maar in jouw geval kun je gewoon herstellen met een nieuwe firmware en daarna de backup van vorige week terugzetten, dat zou goed moeten gaan. Tenzij je allerlei jailbreak dingen erop had...
Bedankt! Ik ben momenteel de nieuwe firmware aan het downloaden. Alles maar weer opnieuw instellen dan maar.. :(