Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Ik heb 2 GTX 580's en 1 8400 gs met in totaal 4 monitoren. De 3 monitoren aangesloten op de 580's fungeren als 1 groot scherm om te gamen op 3 schermen. Normaal game ik in fullscreen en dan werkt dit perfect. Met WoW is het echter handig om snel te kunnen switchen naar bijv. Firefox dus speel ik het liefst in windowed mode.

Nu heb ik 3 opties bij het spelen van WoW:
- Fullscreen: Werkt perfect
- Full windowed mode: Probleem 1
- Windowed mode: Probleem 2

Probleem 1:
WoW opent in de juiste resolutie, 6085x1080, maar niet op de juiste plek. Het midden van het WoW scherm bevindt zich op de rechter monitor, de linkerkant van het WoW scherm is op mijn middelste monitor en de rechterkant van het WoW scherm valt helemaal buiten het beeld. In deze modus heeft het venster geen balk oid en kan het dus niet verplaatst worden.

Ik zoek dus een oplossing voor het probleem dat mijn rechter monitor ipv. mijn middelste monitor wordt gebruikt als center monitor.

Probleem 2:
Hier hetzelfde probleem als bij 1 maar omdat het scherm nu echt windowed is (met bar aan de bovenkant etc.) kan ik het scherm verplaatsen. Echter in windowed mode werkt de bezel correctie niet. Het spel is ingesteld op 6085x1080 maar in feite is dat 'maar' ongeveer 5600x1000. Dat is op zich niet echt een probleem als de bezel correctie dan nog wel zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zoal zelf geprobeerd, we zijn niet je persoonlijke (gratis) helpdesk! ;)
Je zou eens kunnen kijken wat de instelmogelijkheden zijn als je alles gebruikt in combinatie met Ultramon.

Vertel ook eens wat over de opstelling van jouw schermen, mijn glazenbol is defect, we kunnen ons dus moeilijk voorstellen wat je nu hebt en wat je uiteindelijk wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Je zou eens kunnen kijken wat de instelmogelijkheden zijn als je alles gebruikt in combinatie met Ultramon.
Ik had net een hele uitleg getypt, wat plaatjes erbij gemaakt voor de duidelijkheid etc. Toen heb ik Ultramon even geprobeerd maar dat werkte alleen 'goed' met de windowed mode versie, en daarbij werkte de bezel correctie niet.

Ik heb nu denk ik iets gevonden wat wel enigszins werkt.
- Standaard windows resolutie is nu met bezel correctie
- Matrox Powerdesk zo ingesteld dat bij maximaliseren van vensters deze niet achter de bezel komen
- Windowed mode wow
- Via Ultramon hotkey gemaakt voor maximaliseren van het venster

In Matrox zit ook een optie om je scherm te maximaliseren maar dat gaat dan meteen over al je schermen. Ik hoop dat ik met de bezel correctie aan in windows nog goed kan werken want dan is dit een redelijk perfecte oplossing. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Move naar SPV