oc-ing en inet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
argh,
wellicht kent iemand dit,
overgelclockte pc. en explorer hangt.
niet zomaar een bsod. nee, beeldscherm opbouw gaat ineens 3000% langzamer, je ziet real time hoe win98 se het beeld opbouwd, lijntje voor lijntje, phase 2 je al je icoontjes worden blank of zwart. en het onderliggende menu wordt mee getekend. niet veel later reageert je muis niet meer, en je als je mazzle hebt een bsod.
need help!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd windhoos opnieuw te installeren? Als dat niet hielp.. Terugklocken die handel. Of beter koelen.. Maar hoe lang duurt het voordat je hier last van hebt? Draaien gamez enzo wel stabiel? Temperatuur?

• Banshax
hehe sorry,
p3e 500 op 700Mhz [terug clocken helpt]
pc is erug goed gekoeld. 2x 220V fans etc etc
reinstallen helpt. formatje met alles installen doe ik binnen 40Min.
gamez draaien over het algemeen zeer stabiel.
temperaturen:
cpu 30graden.
video kaart 25Graden [v3 2000 op 180Mhz]
ambient 18-20 graden.

wellicht m`n ram? 128Mb winbond pc133 cas3 7,5ns ram. op 140Mhz. das net iets boven de specs. en is ook limiterende factoor voor 150Mhz fsb :(

Verwijderd

Ik heb het ook met mijn 550E@714 alles gaat goed maar op een gegeven moment loopt mijn IE5 browser vast.

zal wel een bug in IE5 zijn want alles loopt goed behalve IE5

Verwijderd

Dat explorer probleem heb ik tegenwoordig ook. Dan kan je bijna niets meer doen, je kan absoluut niet scrollen want het duurt 3 uur.

Maar aan het overklokken zal het wel niet liggen want voor de rest draait mijn gigantisch overgeklokte Athlon 600@630 stabiel...

Je kan het beste de boel eens opnieuw installeren.

Verwijderd

Ik heb ook wel es nadat ik lang 1 windows installatie heb draaien op me cely400@570 en evergeclockte g400 dat er allemaal vreemd gekleurde pixels in internet explorer 5 verschijnen. Dit verschijnsel heb ik niet als ik 98lite met netschaap draai. Dus zal wel iets met internet exploder aan de hand zijn ja.... Zou intel microsoft betalen om ie5 tegen oc'ing te beveiligen? ;)

• Banshax
hehe, lol
netscrape heeft netzoals inet exploder nadelen. ik heb cpu maar ff terug geclocked totdat ik golden prbs binnen heb. formatten? argh nog geen zin in. de rest werkt goed genoeg.
Pagina: 1