Vrienden van mij zijn onlangs één voor één aan de plasma tv's van Panasonic gegaan. Die jongens zijn allemaal dik tevree. Maar als ik soms een potje voetbal op die tv's zat te kijken dan meende ik toch af en toe een typisch verschijnsel mee te maken. Het gene waar ik me eigenlijk altijd het meest aan erger, vooral omdat een oude beeldbuis daar nooit last van had. Ik heb het hier over het vertragen van het beeld. Je ziet het vooral tijdens het betere passwerk. Dan lijkt ieder balletje heel even te vertragen.
Ligt dit aan de tv, of aan de instellingen of het signaal? Stond onlangs in een winkel naar tv's te kijken en zag er één van ruim 2600,- euro die hier zelfs ontzettend veel last van had, een Samsung.
Ben nu namelijk zelf in de oriënterende fase van een nieuwe tv aanbeland, en het soepel kunnen volgen van een scherpe pass heeft bij mij hoogste prioriteit
.
Zitten mijn maten goed bij Panasonic? Ze zweren er allemaal bij. Schijnt helemaal de shit te zijn.
Wat zeggen jullie? Voetbalpuristen in de zaal?
Ligt dit aan de tv, of aan de instellingen of het signaal? Stond onlangs in een winkel naar tv's te kijken en zag er één van ruim 2600,- euro die hier zelfs ontzettend veel last van had, een Samsung.
Ben nu namelijk zelf in de oriënterende fase van een nieuwe tv aanbeland, en het soepel kunnen volgen van een scherpe pass heeft bij mij hoogste prioriteit
Zitten mijn maten goed bij Panasonic? Ze zweren er allemaal bij. Schijnt helemaal de shit te zijn.
Wat zeggen jullie? Voetbalpuristen in de zaal?