Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heeft 3g met wifi te maken?

MvG

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Geckoo

Good news, everyone!

brammie, je vorige topic was gesloten omdat je zelf geen inzet toont...
dit is makkelijk te vinden op internet...

en mocht je het niet kunnen vinden, dan moet je wat meer informatie geven wat je wil weten...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf vandaag nog gereageerd en daarnaast is deze vraag geheel onhafhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Geckoo

Good news, everyone!

mod even niet sluiten aub... ga het hem wel uitleggen
[+1 behulpzaam]

Ik begreep van je andere topic dat je de kosten van je mobiel internet wil beperken door gebruik te maken van wifi voor je facebook en hyves applicatie.

3g gebruik je om verbinding te maken met het internet via je provider. Hiervoor betaal je per verbruikte MB. (of je hebt een onbeperkt data plan maar met ah prepaid moet je gewoon per mb betalen)

als je verbinding maakt met internet via WIFI dan gebruik je een verbinding welke wordt gemaakt door een router (welke weer verbinding maakt internet via bv. Ziggo of surfnet)
Via deze verbinding kan je thuis (of waar je een open wifi netwerk kan vinden) op internet zonder dat je er voor moet betalen.)

ik hoop dat het nu dat het wat duidelijker wat het verschil is van 3g en wifi.
zoniet dan kan je op internet vast hier meer over vinden.
en anders moet je maar een goede vraag stellen hier (dus iets vragen nadat je al dingen hebt uit gezocht)

[ Voor 86% gewijzigd door Geckoo op 10-07-2011 23:30 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat zou het heerlijk zijn als je na registratie niet direct je eigen topics kunt openen :)

3G = internetverbinding via je telefoonnetwerk (KPN etc.) waarvoor je betaalt tijdens internetten
Wifi = internetverbinding via een router van een ADSL of Kabelverbinding, waarvoor je niet betaalt om te internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
3G en Wifi is zelfde als een auto en een fiets.
Je kan zeggen dat het niks met elkaar te maken heeft, maar toch weer wel, het zijn beide vervoermiddelen.

Edit: Wat bedoel je met "ik heb zelf vandaag nog gereageerd".

[ Voor 20% gewijzigd door Jimster op 10-07-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Evenals je vorige topic gaat deze op slot. Een topic van 1 zin is nutteloos, daar kan niemand iets mee. Zoals ook in je vorige topic werd gemeld door BastianN verwachten we op GoT eerst eigen inzet welke geheel ontbreekt in dit topic. Lees voor je een topic aanmaakt eerst eens Beleid en FAQ doorverwijzing .

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 11-07-2011 01:31 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.