Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik hou het kort maar heb een dringende vraag: Ik werk met twee computers met windows 7. Daarop is op beide computers Microsoft Outlook geinstalleerd. Nu zoek ik een simpele manier om het takensysteem (dat zit ingebouwd in Outlook) te synchroniseren op 2 computers.

Het doel daarbij is dat we met 2 man in dezelfde bestanden kunnen werken vanuit 2 verschillende computers die beiden op hetzelfde netwerk zitten. Tevens zitten beide computers aan dezelfde externe harde schijf.

Ik hoor graag wat ik het beste kan doen.

Groet Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom!

Er zijn vele oplossingen denkbaar, varierend van een gedeelde Excel-sheet, via Exchange, Google, en dergelijke oplossingen tot zelf wat bouwen of de proven technoloy van een whiteboard en een viltstift. [google=share tasks] laat ook diverse oplossingen zien (betaalde en gratis; binnen en buiten Outlook).

Het is natuurlijk - zeker ook als je haast hebt - de bedoeling om eerst zelf rond te kijken en te proberen en dan pas te vragen. Welke oplossingen heb je al geprobeerd / waar loop je vast?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
De gratis versie van CodeTwo Outlook Sync kan precies wat je wilt.

Maar er zijn ook nog andere tools hiervoor;
http://www.howto-outlook.com/tag/sharing

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het takensysteem in Outlook waarin duizenden taken staan. Als deze kwijt raken kost dat heel veel geld. Zo te zien biedt CodeTwo OutlookSync de juiste oplossing. Echter niet in de gratis, maar in de betaalde versie. Het bedrag daarvan is natuurlijk nog te overzien. Is er iemand die nog een even makkelijk en gratis alternatief heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dus het kost gigantisch veel als de taken kwijt raken maar even investeren in goede software zit er niet bij?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Excuses, ik dacht dat de gratis versie alle standaardmappen syncte, maar dus slechts Contacten en Agenda. Neemt niet weg dat Tsurany een goed punt hier heeft. CodeTwo is een bedrijf met een zeer goede naam in de Outlook en de Exchange wereld.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1