Bij een technische migratie, is er altijd sprake van de noodzakelijke sitesurvey om te weten te komen wat er aan hard/software aanwezig is en of er specifieke instellingen zijn op de werkplek/server. Mijn vraag nu, zijn er mensen die hiermee bekend zijn? Hoe pak je dit aan; ga je sneakeren of implementeer je een tool. En hoe voorkom je dat er lijken uit de kast vallen?
Je bent zo te zien bezig met huiswerk want als je enige praktijkkennis had opgedaan hoefde je deze vragen niet zo te stellen.
Kom op, als je hier enigszins een discussiewaardig topic van wil maken mag je echt wel wat zelfstandig denkwerk opleveren. Met een beetje gezond verstand kun je al heel ver komen in je antwoorden.
Kom op, als je hier enigszins een discussiewaardig topic van wil maken mag je echt wel wat zelfstandig denkwerk opleveren. Met een beetje gezond verstand kun je al heel ver komen in je antwoorden.
[ Voor 44% gewijzigd door alt-92 op 10-07-2011 23:39 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Huiswerktopics zijn niet per definitie fout! maar wat eigen inzet is wel degelijk gewenst. Daarbij zie ik niet wat dit met SEA te maken heeft? Wat versta je onder een "technische migratie" want dat is, zacht gezegd, een behoorlijk breed begrip waar een update van Freecell zelfs onder valt. Ik nodig je van harte uit een nieuw topic te openen (in 't daarvoor bedoelde forum; dus je zult (veel) specifieker moeten zijn) en wijs je dan bij deze ook op onze Quickstart waarin je zult lezen wat we hier nou van een topicstart verwachten.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()