De topictitel zegt het helemaal eigenlijk. Onlangs hebben een stel onverlaten, vermoedelijk bij wijze van "grappige" eindexamenstunt, purschuim in de uitlaat van onze auto gespoten. Het betreft een '93 Mitsubishi Colt 1.3 ELI E2. Ik heb geprobeerd het te verwijderen, maar dit is niet geheel gelukt. Er is wel een opening, dus de uitlaatgassen kunnen weg maar dat is niet optimaal.
Onderstaand schetsje laat zien tot waar - voor zover ik kon zien mbv een medisch lampje - de uitlaatpijp verstopt zit. Waar het zwart is getekend, weet ik zeker dat het zit. Het klinkt ook anders als ik er op tik met het uiteinde van een vork.
Zoals je kunt zien, hebben ze het best ver weten te spuiten, dus wie weet een handige, goedkope methode om dit weg te halen?
Onderstaand schetsje laat zien tot waar - voor zover ik kon zien mbv een medisch lampje - de uitlaatpijp verstopt zit. Waar het zwart is getekend, weet ik zeker dat het zit. Het klinkt ook anders als ik er op tik met het uiteinde van een vork.
Zoals je kunt zien, hebben ze het best ver weten te spuiten, dus wie weet een handige, goedkope methode om dit weg te halen?
[ Voor 5% gewijzigd door PauseBreak op 16-06-2012 20:10 . Reden: foto was niet meer online beschikbaar ]
Nee, merp!