Ik ben bezig met een vrij simpele site en nu heb ik voor het contact formuliertje een interessante Qaptcha methode gevonden, namelijk de gebruiker moet een balk van links naar rechts slepen voor de verzend button actief wordt. Dit werkt in Chrome prima maar in IE heb ik er wat problemen mee.
De submit knop heeft wanneer de balk niet versleept is de attribute "disabled", deze wordt verwijdert wanneer de balk naar het juiste punt is versleept.
Mijn submit button heeft 2 achtergronden, één voor wanneer de knop nog vergrendeld is en één wanneer die ontgrendeld is.
Zoals ik al zei werkt het prima in Chrome maar Internet Explorer trekt zich niets vaan van de disabled attribute.
Dit is de output van Internet Explorer
En dit is de output van Chrome
Het gaat om deze site,
http://no-illusions.nl/zangeres/contact.php
Wie weet hier een goede oplossing voor?
De submit knop heeft wanneer de balk niet versleept is de attribute "disabled", deze wordt verwijdert wanneer de balk naar het juiste punt is versleept.
Mijn submit button heeft 2 achtergronden, één voor wanneer de knop nog vergrendeld is en één wanneer die ontgrendeld is.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| .submit{ margin-top: -45px; margin-left: 449px; border: 0px solid black; float: left; width:151px; height:27px; background:url('../images/content/button_verzend_ontgrendeld.png'); margin-bottom:15px; } .submit:disabled{ background:url('../images/content/button_verzend_vergrendeld.png'); } |
Zoals ik al zei werkt het prima in Chrome maar Internet Explorer trekt zich niets vaan van de disabled attribute.
Dit is de output van Internet Explorer
HTML:
1
| <input name="submit" disabled="disabled" class="submit" type="submit"/> |
En dit is de output van Chrome
HTML:
1
| <input type="submit" value="" name="submit" class="submit" disabled=""> |
Het gaat om deze site,
http://no-illusions.nl/zangeres/contact.php
Wie weet hier een goede oplossing voor?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps