Een tijdje terug heb ik een nieuw systeem in elkaar geschroefd:
Tevens heb ik daarbij gekocht een tweetal OCZ ATV USB 2.0 Flash Drive 4GB.
Nu is het vreemde dat ik vanaf deze USB sticks niet kan opstarten. Vanaf elke andere stick die ik geprobeerd heb start het systeem prima op: Ubuntu Live, UBCD, FreeDOS, etc werken allemaal als een trein. Maar zodra ik de OCZ usb stick probeer geeft het systeem de volgende melding:
Ik dacht eerst dat de OCZ stuk was, maar de andere USB stick geeft exact hetzelfde probleem. Ik heb al talloze pogingen gedaan om verschillende programma's te booten, maar allen geven dezelfde melding. Ook heb ik al een keer in Ubuntu de stick geformatteerd maar zonder success.
Ik dacht dat alle USB sticks hetzelfde waren? Hoe kan het dan zo zijn dat ik vanaf de OCZ sticks niet kan booten?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Gigabit CT Desktop Adapter | € 23,15 | € 23,15 |
4 | Samsung EcoGreen F4EG HD204UI, 2TB | € 59,99 | € 239,96 |
1 | Intel Core i5 2400 | € 147,73 | € 147,73 |
1 | be quiet! Pure Power L7 300W | € 34,50 | € 34,50 |
2 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 43,49 | € 86,98 |
1 | Intel Desktop Board DQ67OWB3 | € 91,25 | € 91,25 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 644,37 |
Tevens heb ik daarbij gekocht een tweetal OCZ ATV USB 2.0 Flash Drive 4GB.
Nu is het vreemde dat ik vanaf deze USB sticks niet kan opstarten. Vanaf elke andere stick die ik geprobeerd heb start het systeem prima op: Ubuntu Live, UBCD, FreeDOS, etc werken allemaal als een trein. Maar zodra ik de OCZ usb stick probeer geeft het systeem de volgende melding:
Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected boot device and press a key.
Ik dacht eerst dat de OCZ stuk was, maar de andere USB stick geeft exact hetzelfde probleem. Ik heb al talloze pogingen gedaan om verschillende programma's te booten, maar allen geven dezelfde melding. Ook heb ik al een keer in Ubuntu de stick geformatteerd maar zonder success.
Ik dacht dat alle USB sticks hetzelfde waren? Hoe kan het dan zo zijn dat ik vanaf de OCZ sticks niet kan booten?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"