Nieuwe PC besteld

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben vorige week even langs een computerzaak gegaan omdat mijn PC raar deed (door blikseminslag bij de buren). Nu heb ik gelijk maar een nieuwe besteld.

Ik werd erg goed geholpen (ik weet er niks van!).

Vrijdag issie wss klaar, dus kan ik m ophalen, nu vroeg ik me alleen af:
ik heb er 1 videokaart in laten zetten (maar qua voeding wel rekening gehouden met een mogelijke tweede erbij).

Specs:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v432/furiouz/streamable-1.jpg

Adviseren jullie mij om er nog een tweede bij te zetten of het voorlopig bij 1 te laten?

Mijn 'behoefte' bij PC gebruik is:
- HD streamen (1080 P) tijdens het gamen
- Games als Battlefield 3 op highest kunnen spelen

Alvast bedankt voor je tijd bij het beantwoorden!

Vr. Gr. Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waarom een Vertex² in je systeem als de Vertex³ ook al uit is en ongeveer even duur is? Met deze videokaart kan je het wel een tijdje redden. Je kan later altijd nog een tweede videokaart bijplaatsen of twee nieuwe kaarten kopen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:44:
Hallo, ik ben vorige week even langs een computerzaak gegaan omdat mijn PC raar deed (door blikseminslag bij de buren). Nu heb ik gelijk maar een nieuwe besteld.

Ik werd erg goed geholpen (ik weet er niks van!).

Vrijdag issie wss klaar, dus kan ik m ophalen, nu vroeg ik me alleen af:
ik heb er 1 videokaart in laten zetten (maar qua voeding wel rekening gehouden met een mogelijke tweede erbij).

Specs:
[afbeelding]

Adviseren jullie mij om er nog een tweede bij te zetten of het voorlopig bij 1 te laten?

Mijn 'behoefte' bij PC gebruik is:
- HD streamen (1080 P) tijdens het gamen
- Games als Battlefield 3 op highest kunnen spelen

Alvast bedankt voor je tijd bij het beantwoorden!

Vr. Gr. Rutger
Je hebt dit ook in de BBG Gaming Systemen geplaatst en daar heb je ookal antwoord.
lees eerst dat even?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Altijd handig om zoiets te vragen nadat je een computer gekocht hebt ;)

Buiten dat: Voor het samenstellen van computers is er Complete Systemen & Laptops. Lees daar wel eerst goed het beleid door, want ook daar stellen ze het niet zo op prijs als je zomaar je vraag dumpt zonder eerst zelf het een en ander uit te zoeken ;)

Dit topic is gesloten.