Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toshiba satellite pro t130-15F fn toets uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
Ik heb een laptop met een raar probleem:

Als ik de u toets indruk, herkent de toetsencombinatie u en de fn functie van de u toets, waardoor de cursor helemaal naar links verplaatst. Het gevolg daarvan is dat de letter u vooraan het woord komt.
nu denk ik dat het een hardware probleem is, aangezien ik het volgende al heb geprobeerd:

-windows in veilige modus starten
-toshiba hotkey utility verwijderen
- toetsen opnieuw plaatsen
-toetsenbord opnieuw plaatsen

Het lijkt dus dat de u toets niet helemaal goed meer is. Eventueel een andere toets programmeren als u toets wil ik voor nood ook wel doen, maar hoe?

alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door Rick-Jan op 10-07-2011 15:38 . Reden: extra info ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En dat heb je alleen met de 'u' en de daarbij horende functie? Heb je dat ook als je een ander OS gebruikt? Iets wat je even vanaf een usb stick kan draaien ofzo. Als je daarin het probleem ook hebt is het in ieder geval hardwarematig. Dan zou je eventueel nog kunnen kijken of je een nieuw toetsenbord op de kop kunt tikken.

Desktop | Server | Laptop

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
de letter u inderdaad, hoewel bij shift ik ook een \ krijg.
Als ik met een usb stick opstart met bijv ubuntu heb ik hetzelfde probleem.

toetsenbord staat trouwens gewoon op verenigde staten internationaal.
heb nu ook een programma om de toetsen anders in te stellen, dat werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Rick-Jan op 10-07-2011 16:48 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .