KEF Q50

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

• projezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-01 21:46
Hoi,

Ik heb hier twee speakers staan, de KEF Q50 x2, Ik heb een harman/kardon HK3450 en een harman/kardon HD7325. Ik weet erg weinig van audio, en ik heb een vraag over de kabel die ik moet gebruiken. Ik heb één kabel en dus één speaker aangesloten, hij werkt goed en ik ben tevreden over de kwaliteit, ik heb een koperkleurige kabel gebruikt, die begint in met 2 kabels bij mijn speakers, zwart en rood, dan samenvoegd en dan weer uit elkaar gaat bij mijn HK3450.
Ik weet dat deze apparatuur erg oud is, maar alles is nog in goede staat. Dus hoe heet zo'n kabel?

Dit is de achterkant van mijn speaker(s).
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1i1xqx.jpg
EDIT: Ik moet mijn kabel klemmen en het uiteinde die in de HK3450 gaat is een groep draadjes die ik moet samenrollen, erin steken en dan vastklemmen.

[ Voor 14% gewijzigd door projezz op 10-07-2011 12:03 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15

JdM

Humbled

Ehmm, luidsprekerkabel?
En heb je maar 1 speaker aangesloten?

• projezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-01 21:46
Ja ik heb nu maar 1 speaker aangesloten want ik heb maar één kabel.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

FeaR

In GoT we trust

Nee sorry, maar dit ontbreekt toch echt aan eigen inzet en is zeer basic. Als je op Google termen invult als "speaker" + "kabel" dan komen er meer dan genoeg resultaten over speakerkabels. En mocht je volgende vraag zijn welk formaat of welke kabel je moet kopen, dan is het wellicht handig om vast zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 5 door te lezen. Daarin staan namelijk duizenden posts over het "nut" van duurdere kabels.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.