Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

thuisadministratie dmv scannen naar pdf bijhouden

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:24
Ik loop al een tijdje met het idee om mijn papieren administratie: facturen, gebruikershandleidingen, certificaten en diploma's, declaraties verzekeringen, contracten enz niet meer in ordners op te bergen maar te scannen en digitaal op te slaan.

Nu heb ik een mappen structuur met wat pdfjes en plaatjes. maar helemaal ideaal is dat niet.

Is hier speciale software voor? zodat je alle facturen van >2 jaar automatisch kunt kenmerken en verwijderen.
of als je een apparaat weg doet dat je dan makkelijk de handleidingen facturen enz kunt opzoeken en opschonen.

Als software wil ik nu starten met abby finereader voor het scannen naar doorzoekbare pdf'jes.

Ik denk dat ik niet de enige ben met deze wens/problematiek en wil dan ook graat ervaringen delen.
Alle ervaringen en tips zijn welkom.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

paperport, nu is het wel ok geloof ik.

15 jaar geleden was het een kutprogramma maar he wat wil je :P

Iperf

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:26
Hier zijn al veel vaker topics over geweest, zoek eens rond hier op het forum met de zoekfunctie.

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 10:29
[]

[ Voor 195% gewijzigd door machiel op 10-07-2011 11:14 . Reden: Geen topic nodig ]

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:24
qua scanning is finereader perfect.

evernote heb ik al eens naar gekeken in een ver verleden. maar is denk ik meer gericht op notities en kleinere zaken. dan een uitgebreide folder structuur van gigabytes. of heb ik het mis en moet ik het toch nog eens proberen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

RemcoXP, kun je aangeven welke software je allemaal zelf al getest hebt en wat je bevindingen waren?

Prima dat je wilt discussieren over ervaringen, maar er wordt van een topicstarter wel altijd verwacht dat je zelf ook onderzoek uitvoerd. Got is immers geen helpdesk. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1