Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heb net xs4all en ben opzoek naar zo`n switchkastje voor de tv.
Deze staat in de handleiding van xs4all tv,maar er staat niet bij waar je deze kunt krijgen :(
Waar haal je die en wat kost het?
Ik wil geen extra abo van kpn.

Alvast bedankt. xxxxx

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bedoel je gewoon een ethernet switch? Kijk dan hier eens http://tweakers.net/pricewatch/cat/311/netwerk-switches.html

En waarschijnlijk is de goedkoopste al goed genoeg dan...

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:06:
Beste mensen,

Deze staat in de handleiding van xs4all tv,maar er staat niet bij waar je deze kunt krijgen :(

Alvast bedankt. xxxxx
Dit gaat alleen werken als je ook het tv abbo van xs4all erbij hebt met de activeringscode.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wat moet dat "switchkastje" doen?

Self reflection is the school of wisdom

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Beste mensen,

Alvast bedankt. xxxxx
Graag wat meer uitleg over je vraag, anders kunnen we je niet helpen. Bedoel je de decoder voor de TV of een netwerkswitch of bedoel je je modem met interne switch? We verwachten bij Tweakers wel dat je zelf ook wat moeite doet voor je je vraag stelt. Een heldere vraagstelling hoort daar ook bij. :)

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Beste mensen,

Alvast bedankt. xxxxx
Als je meer dan één decoder wilt aansluiten dan gaat dat (nog) niet werken.
XS4ALL geeft je momenteel maximaal namelijk maar een decoder tegelijk.

Overigens is de naam swtichkastje een erg slechte gekozen benaming voor normale ethernet switch.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tv abonnement bij xs4all, nu wil ik ook graag tv boven kijken.
Nu staat er in de handleiding dat je als je dit wilt je een switchkastje nodig hebt(heb het woord ook
niet zelf bedacht ;)).
Heb dus wel een code maar niet zo`n kastje.
Weet niet of dit ethernet e.d is, zover gaat mijn inzicht in dit soort dingen helaas niet.
Maar zoals ik uit een van jullie reacties opmaak is dat ik dan ook een extra decoder nodig heb en dat die er helaas niet zijn.
Dus dan maar afwachten tot ze die aanbieden :'( .
In ieder geval hartelijk bedankt voor jullie hulp.XXXX

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja je hebt inderdaad sowieso een extra decoder nodig dan voor boven. Maar nog steeds snap ik niet wat ze nu precies met een 'switchkastje' bedoelen. Het lijkt mij logisch dat dit een ethernet switch is maar van de andere kant schrijft xs4all op hun site dat je voor de tweede televisie gratis een Digitenne ontvanger krijgt. En Digitenne is gewoon het ontvangen van TV signalen uit de lucht dus dan is zo'n ethernet switch ook niet nodig.

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:36
AvK schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:48:
Als je bij KPN twee STB's besteld zit daar automatisch een 5 poorts 3Com switch bij. Cat5 kabel is meer dan voldoende. Als je een beetje bandbreedte wilt hebben zou ik sowieso voor de 20Mb/s gaan.
Denk dat je ff in dit topic moet rondkijken: http://gathering.tweakers...ist_messages/1346297/last

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik222 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:59:
Ja je hebt inderdaad sowieso een extra decoder nodig dan voor boven. Maar nog steeds snap ik niet wat ze nu precies met een 'switchkastje' bedoelen. Het lijkt mij logisch dat dit een ethernet switch is maar van de andere kant schrijft xs4all op hun site dat je voor de tweede televisie gratis een Digitenne ontvanger krijgt. En Digitenne is gewoon het ontvangen van TV signalen uit de lucht dus dan is zo'n ethernet switch ook niet nodig.
Er zijn twee dingen die door elkaar lopen.

Zo biedt XS4ALL inderdaad wel Digitenne aan voor de 2e (en verdere) TVs. Hiervoor is uiteraard geen ethernet nodig. De interactieve decoders, waarbij TV via je xDSL loopt, gaan wel via ethernet. Om meerdere decoders aan te sluiten kun je volgens de XS4ALL handleiding daar een 'switchkastje' (normale ethernet switch) voor gebruiken. Echter op dit moment levert XS4ALL maximaal één decoder per lijn, er wordt wel gewerkt aan de mogelijkheid voor meerdere decoders, maar dat is volgens mij voornamelijk van KPN afhankelijk.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:36
Sinds anderhalve week is het bij KPN interactieve TV mogelijk om 2 decoders aan te sluiten, mits de bandbreedte van je abonnement voldoende is, zoals te lezen is via de door mij geposte link dat XS4ALL dit inmiddels ook aanbiedt.

[ Voor 5% gewijzigd door MadDog11 op 13-07-2011 14:39 ]

Pagina: 1