Ik ben recent overgestapt naar een laptop als enige computer (ipv mijn reguliere PC). Enige wat ik mis is een goede HDD van minimaal 1TB, maar het liefst 2TB. Aangezien mijn nieuwe laptop over USB3.0 beschikt en ik hem vooral portable wil gebruiken, heb ik 2 grote eisen: USB3.0 en USB-powered (geen voeding). Mijn maximum budget hiervoor is €100,-.
Nu heb ik in de pricewatch zitten zoeken en heb is mijn oog op onderstaande externe HDD's gevallen:
pricewatch: Samsung Samsung M3 Station 2TB Zwart (2TB, €75,-)
pricewatch: Western Digital My Passport Essential SE 3.0 1TB Zwart (1TB, €83,-)
pricewatch: Samsung S2 Portable 1TB Zwart (1TB, €83,-)
Aangezien vooral de eerste erg goedkoop is en dubbel opslag heeft vind ik hem erg interessant. Waarom is ie eigenlijk zoveel goedkoper vergeleken met de anderen?
Ik heb verder ook weinig ervaring met laptops e.d... hoe zijn externe HDD's in het vervoer? Zijn ze schokbestendig (zit natuurlijk wel in laptoptas, maar toch...)
Andere suggesties zijn ook welkom
Nu heb ik in de pricewatch zitten zoeken en heb is mijn oog op onderstaande externe HDD's gevallen:
pricewatch: Samsung Samsung M3 Station 2TB Zwart (2TB, €75,-)
pricewatch: Western Digital My Passport Essential SE 3.0 1TB Zwart (1TB, €83,-)
pricewatch: Samsung S2 Portable 1TB Zwart (1TB, €83,-)
Aangezien vooral de eerste erg goedkoop is en dubbel opslag heeft vind ik hem erg interessant. Waarom is ie eigenlijk zoveel goedkoper vergeleken met de anderen?
Ik heb verder ook weinig ervaring met laptops e.d... hoe zijn externe HDD's in het vervoer? Zijn ze schokbestendig (zit natuurlijk wel in laptoptas, maar toch...)
Andere suggesties zijn ook welkom
[ Voor 16% gewijzigd door Ary op 10-07-2011 01:21 ]