oke thanks voor de info bitshape zo te zien heb jij heel erg veel verstand hiervan,ik wil zelf men eigen computer gaan bouwen met waterkoeling(onderdelen via Highflow)
en kwa moederbord had ik deze op het oog:
http://www.mycom.nl/Produ...XTREME-Black,1366/1165819
kun jij me meschien vertellen of dit een goed moederbord is voor deze videokaart en als ik hier geen 2 gtx590s op kan doen denkk je dat 1 ook goed zal zijn ? of zeg je 2 is altijd beter als 1?
(ik bedoel voor de prijs voor 2 van die EVGA GeForce GTX 590 Classified Hydro Coppers heb ik wel een enorme korting op de 2e kaart natuurlijk) of ik moet ze allebij apart kopen dan ben ik alsnog veel kwijt maarjah dan heb ik wel dubbel gerantie zoals jij al zei
helas kan ik hem niet via amazon bestellen er staat bij de shipping info dat hij alleen in de states geshipped word,dus ik zal moeten wachten tot de EU EVGA hem op de makrt brengt.
maargoed ik hoor zoinzo dat jullie hier op tweakers erg veel verstand van computers hebben en ik heb de laatste tijd heel erg veel info opgedaan om men eigen droom computer te gaan bouwen,mijn goal is om op 3 led schermen later spellen te kunnen spelen in full resolutie zonder lag en een snelle pc te hebben.
zelf wou ik dus graag die black edition als moederbord die 2 gtx590 video kaarten en een intel core 990 extreme edition en als case
http://www.mycom.nl/Produ...ooler-Master-HAF-X/288260
verder had ik via highflow men waterkoeling set bij elkaar gestelt:
Radiator:Black Ice SR-1 360+shrouds
Fans:Scythe 120mm Gentle Typhoon 1450 RPM
CPU Block:Switech Apogee GTX
Reservoir: EK-Reservoir 400 v2
Pomp:Liang D5-MCP655 12V 1200L
Pomp Top:D5-MCP655 EK Top
Slang:Feser UV Acid Green Highflow
Kleur Vloeistof:Feser One UV Acid green
maargoed deze topic gaat over de videokaart ofc maar mocht je nog wat tips hebben voor me of iets ziet wat verbetert kan worden let me know
het word men allereerste pc die ik in elkaar ga zetten en ik kan de tips goed gebruiken ofc,zelf ben ik een simpele Bakker maar ik begin wel al meer verstand te krijgen van alle hardware en dit zijn ongeveer de onderdelen van mijn droom pc die ik graag in elkaar wil gaan zetten met zoinzo deze videokaart en anders wat jij voorstelt 2x gtx 580 hydros dat kan ooknog als optie maar liever die 2 gtx590s mocht ik daar ruimte voor hebben op die rampage black edition