Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooie telefoon (Prepaid) waarmee ik op internet kan met Wi-Fi omdat 3G gewoon te duur is met prepaid en ik geen contracten ervoor wil afsluiten.

Maar nu moet ik kiezen uit de volgende twee telefoons:

Samsung Chat 335 S3350 of Samsung Star II S5260

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij deze keuze,

Alvast bedank,

Bram

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ligt eraan wat je wil: de Chat 335 heeft een QWERTY toetsenbordje, dat kan handig zijn als je veel wil sms-en/mailen. Hij heeft een iets kleiner scherm dan de Star 2, maar een hogere resolutie. Ik zou waarschijnlijk voor de Chat gaan.

Hier een volledige vergelijking van de specificaties.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

toch even iets om over na te denken:

hoe goed denk je dat browsen met wifi gaat op goedkope prepaid phones gaat?

denk aan: invoer, scherm en snelheid...
heb je revieuws gezocht? - er is vast wat over te vinden.

ora et labora

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wat zijn de plussen en de minnen van elke telefoon? Iets uitgebreidere (is dat een woord?) TS zou wel fijn zijn. Ook wat je zelf aan ervaringen heb gezocht en waarom nu specifiek deze twee heb gekozen.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Deze twee omdat ik een goedkope wi-fi telefoon zoek met facebook,hyves,twitter

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Je wilt geen duur abo en dat is op zich verstandig, maar wanneer je prepaid koopt, neem je dan waarschijnlijk een compleet pakket, simkaart plus telefoon ? Je kunt natuurlijk ook een losse simkaart en een losse, simlockvrije telefoon kiezen, of een losse telefoon bij de simkaart, die je al hebt. Of een gebruikte telefoon uit een wat hogere prijsklasse, waarbij je dan ook meer keuzemogelijkheden hebt. En een 1 jaar oud mid- of high-end model is nog steeds beter, dan een nieuw budget-toestel. Kortom, opties genoeg.
Ook is prepaid 3G niet altijd duurder, dan bij een abo, bij Aldi Talk (netwerk KPN) bijv. 7,99 per maand voor 750MB.

Dit leidt tot dezelfde vraag als hierboven : heb je die zaken, die ik nu noem, allemaal zelf ook al bekeken en waarom dan juist deze twee toestellen ?

Je zult uiteindelijk toch zelf een keus moeten maken, wat wij je hier al dan niet adviseren is uiteraard altijd een kwestie van persoonlijke smaak (zo vind ik deze twee allebei niks ;), maar ook dat is persoonlijk) en, gezien het hoge smartphone-gehalte :) hier op Tweakers, zullen er niet veel mensen persoonlijk ervaring hebben met deze Samsungs, zodat we alleen op de specs moeten afgaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een sim-kaart van AH ik werk daar ook dus heb het voordeel plan,

Mijn budget is rond de 90euro voor een telefoon dus ik denk dat ik maar met de samsung chat ga

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja, dan kun je idd het beste bij AH Mobiel blijven, maar dan nog zou je, bijv. hier op V&A, eens naar gebruikte toestellen in je prijsklasse kunnen kijken, voor wat meer comfort en opties.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52
SF -> overige mobile

Ik vond de chat 335 die ik voor mijn nichtje kocht een onding. Crappy scherm, lastig navigeren, het was het allemaal net niet. Jammer dat je nu 'pa's' komt met dit topic, ibood had een paar dagen geleden nog een aardige aanbieding.

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
De chat is puur een messaging telefoon. Ik zou eens gaan kijken naar Samsung's bada toestellen zoals de Wave 525, die iets duurder is maar daarvoor krijg je een smartphone met een zeer makkelijk bediening.
De Wave 525 heeft een volledige webkit browser.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het forum is niet bedoeld als veredelde helpdesk. We verwachten eigen initiatief en zien graag waarom je twijfelt tussen bepaalde toestellen. Indien de TS puur en alleen bestaat uit "Welke is het beste" zal dat niet worden toegestaan en dus zonder pardon worden gesloten.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.