Voor mijn scriptie-onderzoek naar de effectiviteit van advertenties voor mobieltjes ben ik dringend op zoek naar respondenten en dan met name (mede-)iPhonebezitters. In totaal heb ik zo'n 100 respondenten nodig, vandaar dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Voor mijn onderzoekje hoef je alleen naar een advertentie te kijken en er daarna vragen over te beantwoorden. In totaal duurt het maar 7-8 minuten en je kunt er ook nog kans mee maken op een iPod. Doe dus mee door onderstaand onderzoek in te vullen:
tinyurl.com/OnderzoekE
Alvast heel erg bedankt voor je hulp!
Wat voor mij overigens een inspiratiebron is geweest voor dit onderzoek, is het feit dat Apple zo weinig reclame lijkt te maken voor haar producten. Elk ander merk lijkt reclame nodig te hebben om haar producten aan de man te krijgen. Waarom Apple niet? Wellicht is dat maar meteen een goed begin van een discussie
[modbreak]Met toestemming van de APL crew[/modbreak]
Voor mijn onderzoekje hoef je alleen naar een advertentie te kijken en er daarna vragen over te beantwoorden. In totaal duurt het maar 7-8 minuten en je kunt er ook nog kans mee maken op een iPod. Doe dus mee door onderstaand onderzoek in te vullen:
tinyurl.com/OnderzoekE
Alvast heel erg bedankt voor je hulp!
Wat voor mij overigens een inspiratiebron is geweest voor dit onderzoek, is het feit dat Apple zo weinig reclame lijkt te maken voor haar producten. Elk ander merk lijkt reclame nodig te hebben om haar producten aan de man te krijgen. Waarom Apple niet? Wellicht is dat maar meteen een goed begin van een discussie
[modbreak]Met toestemming van de APL crew[/modbreak]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 13:11 . Reden: Maximum aantal respondenten in Versie A,B en C bereikt :) ]