Toon posts:

Welke notebook?

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een notebook te kopen. Ik heb mijn oog al wel op de Dell XPS 15z laten vallen. Maar volgens de review van tweakers maakt hij veel lawaai en schiet de Alienware m14x toch boven de specificatie tests uit. Maar als ik dan kijk bij de review van die Alienware zie ik dat hij er zelfs nog slechter uitkomt volgens Tweakers. Zijn specificaties staan beneden de Dell, maar toch komen zijn specificatie tests 10 keer beter uit... Weet iemand hoe dit komt?

Ik ben nu eigenlijk naar een notebook opzoek met deze voorwaaden:
- tussen 13-15.6 inch (beeldscherm)
- Intel core i7 (liefst met turbo boost, zolang hij maar zeker en vast 2,9 Ghz haalt)
- 8 GB RAM
- videokaart 2 GB
- HDMI & usb 3.0 (1 poort is ook al goed)
- Het ding mag wel stijl hebben (zoals Dell XPS 15z, studio reeks, HP Envy, ... Zolang het maar geen kantoorgrijs is met een handvat aan de voorkant)
- Liefst rond 1000 euro (mag altijd goedkoper uiteraard), 1500 absolute maximum
- Om mee te nemen, maar hij zal in de meeste gevallen toch wel op een tafel staan.
- Batterij moet tenminste 2 uur meegaan

Volgens mij zitten hier wel een boel koopjes-experts die mij verder kunnen helpen... Iemand een idee?

Groetjes,
murdoch201

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wacht dacht je van deze:

pricewatch: Asus N53SN-SZ191V

15,6 inch
Intel Core i7 2630QM 2.0 GHz en 2.9 GHz Turbo Boost.
GeForce 550M 1,5 GB.
8GB DD3 RAM.
Full HD 1920x1080.
USB 3.0
Design is ook niet mis vind ik.

€1126,50 inclusief verzenkosten.

Lijkt me toch een aardige deal.

[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 09-07-2011 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij is wel wat aan de zware kant, duur ook. Ik hou hem eventjes in gedachte.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit soort "wat moet ik kopen" topics zijn niet waar het Shopping Forum voor bedoeld is. Voor hulp bij het uitzoeken van je nieuwe laptop kan je het beste even een kijkje nemen in Complete Systemen & Laptops

Lees voor je daar een topic opent wel *LET OP* - Wat moet ik kopen even door, want simpelweg een lijstje met eisen neerzetten en anderen jouw probleem op laten lossen is ook daar niet helemaal gewenst :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.