Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fritzbox 7340 UPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Al enige tijd ben ik UPC klant met het totaal pakket internet, TV en bellen. Nu heb ik bellen nagenoeg nooit gebruikt.

Sinds kort ben ik mijn eigen onderneming gestart, en zie ik een vast nummer toch wel als groot voordeel, echter wil ik mijn telefoonnummer ook door kunnen laten schakelen e.d. Dit kan met mijn huidige Arris modem niet.

Nu heb ik een AVM Fritzbox! 7340 en nog een oude 7170. De 7340 wil ik in router modus zetten en het ADSL gedeelte uitzetten. Dat lukt opzich wel. Enkel wil ik mijn VoIP van UPC ook via deze box laten lopen. Dit omdat de Fritzbox vele opties bied voor VoIP en ook DECT telefoons.

Ik kan nergens de SIP gegevens van UPC vinden om het VoIP te configureren in mijn 7340. Weet iemand mij te vertellen of dit uberhaupt mogelijk is, om een UPC VoIP te configureren op een andere modem/router?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring hiermee??

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Gebruikt UPC wel VoIP voor het telefonie gedeelte?
Ziggo gebruikt bijvoorbeeld een apart kanaal (oid) om spraak te transporteren.

Wat je wel eventueel zou kunnen doen is de telefonie uitgang van je UPC modem verbinden met de telefonie ingang van de 7340 zodat je de verdere functies van de 7340 kunt gebruiken. Je stelt daarbij je UPC lijn als analoog in.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput