Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HTPC met daarop Boxee als mediaspelersoftware. Ik wil video's kunnen indexeren met menu's, ondertitels, scene selectie etc. Hiervoor maak ik ze .iso mbv poweriso. Helaas kwam ik nu bij de Disney dvd's, en die hebben kopieerbeveiliging. Ik doe echter niks illegaals, ik rip ze alleen voor eigen gebruik. PowerISO errort bij de beveiliging, en DVD decryptor maakt de mappen Video_ts en audio_ts..... Hoe krijg ik een .iso van copy-protected dvd's? Ik heb al gegoogled, maar ik kan niks bruikbaars vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Eerst hit in google geeft al een mogelijke oplossing: google: video_ts to iso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DVD Decrypter, weliswaar niet meer bijgewerkt sinds een aantal jaren, maar die doet het wel.
Maakt niet alleen Video_ts en audio_ts mappen, ook iso's.
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/9679/dvddecrypt1io5.th.jpg -> Maar dan op read zetten ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 09-07-2011 17:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga even uitzoeken of het omzeilen van een kopieerbeveiliging voor het maken van een thuiskopie is toegestaan. Ik kom er op terug.

Dit topic is gesloten.