Kinderlijk ontwikkelen voor Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Hoi,

Met veel interesse het artikel van Tweakers.net over ontwikkelen voor windows 8 gelezen. Maar ik ben zeer teleurgesteld over het niveau en ook de conclusie die w.m.b. van weinig verdieping getuigd.
Toevallig ongeveer tegelijkertijd komt Ars Technica met een artikel over ontwikkelen op Windows 8. Als je dat vergelijkt dan kan de enige conclusie toch zijn dat Tweakers.net wat meer niveau moet kunnen laten zien? Zoals het nu is lijkt het wel geschreven voor een werkstuk ofzo... en het geeft m.i. een verkeerde impressie door niet alle gezichtspunten en geschiedenis te behandelen, die bij Ars wel aan bod komen.
Daarnaast zou je kunnen denken dat het handig is om te wachten tot BUILD als blijkbaar bij de redactie nog niet genoeg informatie beschikbaar is om een informatief artikel over Windows 8 te schrijven?

Ik ben benieuwd wat de redactie en andere tweakers hier nou van vinden?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Kinderachtig vond ik het nu ook weer niet, maar ik had na het lezen wel een gevoel van "mmm, en wat weet ik nu eigenlijk meer?". Het had wat dat betreft in 1 pagina gekund.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Ramon schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:30:
Hoi,

Met veel interesse het artikel van Tweakers.net over ontwikkelen voor windows 8 gelezen. Maar ik ben zeer teleurgesteld over het niveau en ook de conclusie die w.m.b. van weinig verdieping getuigd.
Toevallig ongeveer tegelijkertijd komt Ars Technica met een artikel over ontwikkelen op Windows 8. Als je dat vergelijkt dan kan de enige conclusie toch zijn dat Tweakers.net wat meer niveau moet kunnen laten zien? Zoals het nu is lijkt het wel geschreven voor een werkstuk ofzo... en het geeft m.i. een verkeerde impressie door niet alle gezichtspunten en geschiedenis te behandelen, die bij Ars wel aan bod komen.
Daarnaast zou je kunnen denken dat het handig is om te wachten tot BUILD als blijkbaar bij de redactie nog niet genoeg informatie beschikbaar is om een informatief artikel over Windows 8 te schrijven?

Ik ben benieuwd wat de redactie en andere tweakers hier nou van vinden?
Het is op dit soort momenten altijd gevaarlijk om te zeggen: 'ja klopt, dit had beter gekund', want dan schoffel je je eigen stuk onderuit. Desalniettemin denk ik dat hier inderdaad meer uit te halen was. Uit de reacties op het artikel zelf maak ik op dat veel lezers het stuk waardeerden, maar dat een deel van de lezers wat meer diepgang wil. Het is nu onze taak om daar bij een volgend artikel voor te zorgen :)

Ik ben helemaal geen stagiair